J2EE problem
Fra : Soren Smidt Hansen

Dato : 16-10-02 16:25

Hejsa

Jeg har et problem med databasetilgang fra Oracle9i JDeveloper. Jeg
koerer en MySql database og kan connecte til den fra
programmeringsmiljoet. Problemet er at naar jeg koerer mit program
faar jeg en fejl: can't commit when autocommit=true

Jeg har set, at det burde kunne loeses ved at finde en anden jdbc
connector. Er der nogen der har erfaringer i den retning?

--
Mvh Søren Smidt Hansen
sosh@daimi.au.dk

Fra : Jan Jonasen

Dato : 16-10-02 17:06

In article <xm6it028kzx.fsf@meltdown.daimi.au.dk>, Soren Smidt Hansen
(sosh@daimi.au.dk) wrote:
> [...]
>
> Jeg har set, at det burde kunne loeses ved at finde en anden jdbc
> connector. Er der nogen der har erfaringer i den retning?

Efter du har oprettet dit Connection object, så kald setAutoCommit(false).

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Michael Berg

Dato : 17-10-02 23:06

Hej,

> Efter du har oprettet dit Connection object, så kald setAutoCommit(false).

Ja, eller undlad at kalde commit().

Mvh Michael