CM3 01/02, Bedste spiller
Fra : Jesper Barrit

Dato : 16-10-02 15:36

For at følge op på en tidligere tråd, der krævede mere CM3-diskussion i
denne gruppe, stiller jeg følgende spørgsmål:

"Hvem mener I, der er den bedste spiller i Championship Manager 01/02?"

I de første par sæsoner mener jeg det er Cannavaro... han kan sikre ethvert
forsvar mod den totale ydmygelse.

Senere hen, hvor der er en masse faktorer, der har spillet ind, kan en
spiller som Ronaldinho blive ekstremt god. (Hans statistik for mig i
Barcelona: 63 kampe, 64 mål, 21 assists)

Jesper Barrit

Fra : Mikaelss

Dato : 16-10-02 16:30

Prøv du at købe Partridge fra liverpools b hold, han dur!
men den bedste angriber, er uden tvivl Van nistelroy.

Fra : Sunz

Dato : 16-10-02 18:38

"Mikaelss"
> men den bedste angriber, er uden tvivl Van nistelroy.

Der må jeg give dig ret!!! Han scorede i gennemsnit 2-3 mål det første halve
år af min Man Utd. karriere!!

-Sunz

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-10-02 19:32

"Sunz" <Sune23@worldonline.dk> wrote in message

> "Mikaelss"
>
> Der må jeg give dig ret!!! Han scorede i gennemsnit 2-3 mål det første
halve
> år af min Man Utd. karriere!!
>
> -Sunz

Wow, nåede han så over 6 mål på hele sæsonen?

-michael

Fra : Sunz

Dato : 16-10-02 20:58

"Michael Nielsen" wrote
> Wow, nåede han så over 6 mål på hele sæsonen?

Du mener altså at der kun er 2-3 kampe på en halv sæson???

-Sunz

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-10-02 22:05

> "Michael Nielsen" wrote
>
> Du mener altså at der kun er 2-3 kampe på en halv sæson???
>
> -Sunz

Du skrev
"Der må jeg give dig ret!!! Han scorede i gennemsnit 2-3 mål det første
halve
år af min Man Utd. karriere!!"

Jeg må antage det er pr halve år - det er den eneste tidsperiode du angiver

Fra : Sunz

Dato : 18-10-02 00:00

"Michael Nielsen"
> Jeg må antage det er pr halve år - det er den eneste tidsperiode du
angiver

Ups, det var ikke ment sådan!! Jeg mente at han det første halve år scorede
i gennemsnit 2-3 mål i hver kamp!!

Husk: Du skal ikke forstå hva jeg skriver, du skal forstå hvad jeg tænker

-Sunz

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-10-02 19:35

"Jesper Barrit" <jbarrit@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> "Hvem mener I, der er den bedste spiller i Championship Manager 01/02?"
>
> I de første par sæsoner mener jeg det er Cannavaro... han kan sikre
Og Thuram. Er man i en storklub, så kan man blot købe dem og sikre sig
mesterskab efter mesterskab. Det er næsten for let. Når de bliver gamle, er
Nesta klar

> Senere hen, hvor der er en masse faktorer, der har spillet ind, kan en
> spiller som Ronaldinho blive ekstremt god. (Hans statistik for mig i
> Barcelona: 63 kampe, 64 mål, 21 assists)
>
> Jesper Barrit

Det bedste køb - Vieri. Han spiller bedre end Nistelrooy og laver flere
assist, dog også færre mål

Haruna Babangida, især da han er gratis.

Julius Agahanowa(det er vist stavet forkert) bliver også vildt god. Man C er
noget vilde efter ham i starten.

Ellers Taribo West, Sebastian Mendez og Hofland er forsvarsspillere der kan
matche, næsten, Cannavaro/Thuram. Især Mendez er et kanonkøb.

I West Ham har jeg efter nogle år stor glæde af en 4-1-3-2 med en midtbane
med Cole-Nikiforenko- Babangida

Defoe er iøvrigt helt suveræn i den opstilling og scorer i snit 0,8 - 0,9
mål pr kamp. Den passer også Saha og Cisse godt.

-Michael

Fra : Gizmoduck

Dato : 18-10-02 11:09

On Wed, 16 Oct 2002 16:36:06 +0200, "Jesper Barrit"
<jbarrit@hotmail.com> wrote:

> [...]
>spiller som Ronaldinho blive ekstremt god. (Hans statistik for mig i
>Barcelona: 63 kampe, 64 mål, 21 assists)

hvis man ikke har så mange penge så er både Mohamed Barakat (fra
ismailly eller sådan noget) et rigtig godt køb, han kan gå ind på
enhver midtbane i min erfaring, hvis i er tålmodige kan Svenne Poulsen
fra randers gøres til en habil angriber...

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-10-02 11:16

Gizmoduck wrote:
> [...]
> enhver midtbane i min erfaring, hvis i er tålmodige kan Svenne Poulsen
> fra randers gøres til en habil angriber...

Det er ikke meget kreativitet eller flair han har, især ikke da han er
offensiv midtbane. I hvilket system bruger du ham og hvor?

-Michael

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-10-02 14:47

On Fri, 18 Oct 2002 12:15:50 +0200, "Michael Nielsen"
<michaelnielsen2002@hotmail.com> wrote:

>Det er ikke meget kreativitet eller flair han har, især ikke da han er
>offensiv midtbane. I hvilket system bruger du ham og hvor?
>
>-Michael

jeg bruger ham ofte i en 4 3 3 opstilling på højrekanten, han er god i
dødbolds situationer, og han laver rigtig mange assists.

han kan måske ikke overgå de store navne, men til under 1m £ så er han
et rigtig godt køb, han er klart en forstærkning i superligaen og i de
fleste engelske klubber

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-10-02 17:13

Gizmoduck wrote:
> [...]
>
> han kan måske ikke overgå de store navne, men til under 1m £ så er han
> et rigtig godt køb, han er klart en forstærkning i superligaen og i de

Er her i min anden sæson hos West Ham i CL semifinalen(vandt første kamp 2-1
ude over Juve), så jeg tror iiiikke lige han kan gøre sig Har Babangida,
Cole, Nikiforenko og Agahanowa

-Michael

Fra : Merrald

Dato : 14-12-02 19:02

Klart det er Patrick vieira der er den bedste midtbane. Van Nistelrooy
den bedste angriber. Cannavaro, Nesta, Thuram de bedste forsvarspillere.

http://www.kandu.dk/