FogCity m. solfilter erfaringer?
Fra : Jens Arnfast

Dato : 16-10-02 14:35

Heps,

nogen herinde der har erfaringer med FogCitys som skifter farve efter
hvor meget sollys der er? (ie. klar normalt, men bliver mørkt i sol)
Den alm. FogCity fungerer jo perfekt, så det er farveskiftet jeg vil
vide om fungerer

--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-10-02 11:32

Det har været vendt her i gruppen. Prøv at søg på Google. Mener ikke det var
positivt

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : FER

Dato : 18-10-02 11:20

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> wrote in message
> [...]
> hvor meget sollys der er? (ie. klar normalt, men bliver mørkt i sol)
> Den alm. FogCity fungerer jo perfekt, så det er farveskiftet jeg vil

Hej Jens

Jeg syntes det virker fint. Dog blev jeg lidt skuffet. mht hvor mørkt det
bliver . Det bliver nemlig ikke ret mørkt, men jeg har bemærkrt at man ikke
spænder i øjnene som man plejer, dvs brug af solbriller er unødvendigt. Om
aftenen, eller natten er det ok, med den svage gule toning der er i glasset,
man kan sagtens se, jo den laver lidt udtværing af lyset fra biler, især når
det regner, men det syntes jeg også normale visire gør. Jeg er meget glad
for min invistering i Fogcity med autotoning (aner ike hvad produktet hedder
Jeg gav 400,- for mit ve aagesen på hvidovrevej.

mvh Tommy Fer

Fra : Buck

Dato : 21-10-02 07:45

Anmeldelser ses da gerne på www.dmcn.dk
også selvom der er en der har anmeldt produktet i forvejen...
det er jo rart at høre flere personers mening om et produkt inden man
køber...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75