OPFINDELSE
Fra : Lars Hult

Dato : 16-10-02 14:03

Jeg har en god ide som jeg mener er et lille guldæg.
Men jeg har ingen penge eller erfaring i patenter, hvad gør man så?

Hilsen opfinderen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-10-02 15:53

Lars Hult wrote:

> Jeg har en god ide som jeg mener er et lille guldæg.
> Men jeg har ingen penge eller erfaring i patenter, hvad gør man så?

Start med at læse om formalia hos http://www.dkpto.dk/

Få evt. (gratis) rådgivning hos patentkontoret eller et privat
patentbureau om det er en god idé eller spild af penge at søge patent på
din opfindelse.
Der kan du også få en vurdering af prisniveauet - hvis du har mulighed
for det, vil det være en fordel selv at financiere projektet indtil der
er indgivet patantansøgning. (Måske 5.000 - 10.000 kr). Derefter kan du
frit præsentere projektet for investorer, og de vil som regel også være
mere interesserede, hvis der er en patant-ansøgning.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : BN

Dato : 18-10-02 14:11

Hvis du har tænkt at leve af det, så prøv det lokale TIC center. Der er
mindst et i hvert amt. Bare en ide, er ikke 100% sikker.

BR BN

Lars Hult <info@stempelxperten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B9D32226.996%info@stempelxperten.dk...