Opskriftesamlinger Søges Hjælp
Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 16-10-02 11:51

Ja nu ved jeg ikke om det er det rette sted at spørge men gruppen er jo for
mad så mon ikke.

Jeg søger en masse opskritesamlinger til min kæreste der er igang som kok.
De skal altid selv findes deres opskrifter på Internettet og det kan de tit
have stor besvær med. Jeg havde i sin tid lavet en CD til hende med de
opskrifter jeg nu kunne finde som var en stor succes desværre så stor at der
var nogen de huggede den.

Så nu vil jeg selvfølgelig lave en ny en til hende men ville gerne se om man
kunne finde en masse flere og ligge med på.

Havde kun nogen der hed Augustensborgs Opskrifter og en meget gammel udagve
af Morten's Opskrifter.

Så tænkte hvis der nu var nogle venlige nemmesker her der have en masse
opskrifter de gerne vil sende til mig og gøre min kæreste meget glad og
lette hendes uddannelse lidt.

Hvis det skulle være må de gerne sendes til kim@centauri.dk

Venlig hilsen Kim.

Fra : netper

Dato : 16-10-02 12:37

"Kim M. Jørgensen" skrev d. 16-10-02 11:51 dette indlæg :
> [...]
masse
> opskrifter de gerne vil sende til mig og gøre min kæreste meget glad

Hej kim

Jeg vil da meget gerne give dig adressen på min egen opskriftsamling som
er ved at være ret stor

Den heder Alletiders Kogebog og adressen er http://www.dk-kogebogen.dk

Mvh
PEr