definitions-spørgsmål?
Fra : Ostekongen

Dato : 16-10-02 09:35

Hej ng.
Lige et hurtigt definitionsspørgsmål:
Hvad er det IDE står for? ....devellopment environment, eller??
Og hvad med JRE, og andre??
Skal beskrive forskellene på de forskellige forkortelser,
så håber på et fyldstgørende svar.
På forhånd tak.
Ostekongen ICQ#: 144551849 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:

Fra : Frank Hahn

Dato : 16-10-02 09:46

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> wrote in message
> Hej ng.
> Lige et hurtigt definitionsspørgsmål:
> Hvad er det IDE står for? ....devellopment environment, eller??

IDE = Integrated Development Environment

> Og hvad med JRE, og andre??

JRE = Java Runtime Environment
JDK = Java Development Kit

Hvilke andre lige? MFC ? GUI ? OSV?

MFC = Microsoft Foundation Classes
GUI = Graphical User Interface

OSV = Og så videre...

> Skal beskrive forskellene på de forskellige forkortelser,
> så håber på et fyldstgørende svar.

Der må være en side med alle de forkortelser på ude på
nettet. Jeg er temmelig sikker på at ha' set det før, jeg
har dem dog ikke lige ved hånden.

God fornøjelse,
/Frank

Fra : Ostekongen

Dato : 16-10-02 09:56

tak

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-10-02 10:01

   http://www.acronymfinder.com/

--
Bertel

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 16-10-02 13:34

> http://www.acronymfinder.com/

Hvad nu hvis man søger en forkortelse og ikke et akronym? =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther