Denise. Os og hippierne.
Fra : Jens Jessen

Dato : 16-10-02 08:45

Vil Denise være så rar at skrive til mig?

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Denise

Dato : 16-10-02 09:26

"Jens Jessen" <jens.jessen@get2net.dk> wrote in message
> Vil Denise være så rar at skrive til mig?

> [...]
Hej
Er gjort.

Hilsen Denise

Fra : Christian Stidsen

Dato : 17-10-02 09:32

> Vil Denise være så rar at skrive til mig?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Journalist Jens Jessen (DJf)

Jens, hvis du går og brygger på en god historie, skriver du så ikke lige en
linie eller to om hvilken avis du trykker den i ???

Christian

--
FZS600

Fra : Armand

Dato : 20-10-02 13:22

Christian Stidsen <christian@spammer.dk> skrev i en

> Jens, hvis du går og brygger på en god historie, skriver du så ikke
lige en
> linie eller to om hvilken avis du trykker den i ???

Hvis du sorterer efter afsender og læser blot et par af Jens' øvrige
indlæg, er du ikke længere i tvivl!

--
Armand.