Lidt OT Begejstring over ET
Fra : Anders Hyltoft

Dato : 16-10-02 07:34

Uha, jeg har lige fået den store E.T. Gift Box ind af døren og nøøøj den er dajli

2 DVD'er med både den nye og gamle version, 1 DVD med ekstraguf, 1 cd med OST, 1 hardback bog om produktionen af filmen
samt et original stk. celluloid fra filmen.
Alt sammen in lækker lækker æske, som slår den gamle Laserdisc udgave med længder.

Og billedkvaliteten på filmen er utrolig. Du kan ikke se et lille stykke "grums" overhovedet. Det ligner en ny
produktion.

Den boks kunne sagtens have være meget dyrere uden brok.

NAMMENAM siger jeg bare...

Anders Hyltoft

Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 16-10-02 08:41

Er det en REG1 ?
Udkommer REG2 ikke først om en uges tid?

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 16-10-02 16:51

Jo, det er reg1... Kommer Giftboxen i Reg 2?

Anders Hyltoft

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 16-10-02 08:57

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 2 DVD'er med både den nye og gamle version, 1 DVD med ekstraguf, 1 cd med
OST, 1 hardback bog om produktionen af filmen

Ikke for at pille ved din glæde, og det gør jeg nok heller ikke, hvis man
dømmer ud fra din reaktion, men den almindelige udgave kommer også til at
indeholde både den nye og den oprindelige udgave, selvom der oprindeligt
blev oplyst noget andet. Så man behøver ikke længere at skillinge ud for den
dyre box, for at få den orginale udgave af E.T.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-10-02 11:05

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> dyre box, for at få den orginale udgave af E.T.

Ja, det er bare SÅ godt. Jeg har i forvejen tre-fire Criterions, en stak
anime plus det sædvanlige løse liggende i kurven hos min faste pusher. Har
sgutte råd til at smide en dyr luksusudgave oveni lige i denne her måned.

MVH
Jens

Fra : Morten DH

Dato : 16-10-02 15:19

> [...]
> sgutte råd til at smide en dyr luksusudgave oveni lige i denne her måned.

Jeps det var gode nyheder på faldrebet, jeg havde ellers strenget E.T. af
listen da jeg nægtede at købe boxen for at få den originale udgave... men
det kunne nu være sjovt at se hvordan salgstallene ville være hvis den
RIGTIGE og den nye version blev solgt hver for sig