Morrowind
Fra : Johnny Berndt

Dato : 16-10-02 05:48

Nogen som har spillet, og kan anbefale det.
Eller som mener det er et "ged" spil.
Ved der ikke er multiplayer.
Har spillet Daggerfall "elderscrolls 2".
jab

Fra : DWM

Dato : 16-10-02 09:37

"Johnny Berndt" <jabking@city.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har spillet, og kan anbefale det.
> Eller som mener det er et "ged" spil.
> Ved der ikke er multiplayer.
> Har spillet Daggerfall "elderscrolls 2".

Hvis du kan lide Daggerfall så er Morrowind lige noget for dig.

/Kenneth Iversen

Fra : Fax_Modem

Dato : 16-10-02 16:39

helt enig!

Morrowind er et virkelig fedt spil hvor du stort set kan gøre som du vil.
Max point herfra :)

mvh.
Jesper

Fra : LA2

Dato : 16-10-02 17:10

> [...]
> Eller som mener det er et "ged" spil.
> Ved der ikke er multiplayer.
> Har spillet Daggerfall "elderscrolls 2".

Jeg spiller normalt ikke rollespil, men gav Morrowind en chance. Nu har jeg
svært ved at løsrive mig hver gang jeg spiller det.
Når jeg beslutter mig for at spille en time, bliver det til 3
Spillet er virkelig flot hvis man har en pc der kan trække det. Og selv der
trækker det tænder ud med alt sat til max.

Fra : Johnny Berndt

Dato : 20-10-02 00:48

takker for svarene.
spillet et købt, og jo det er OK, har skiftet char. 6 gange nu for at få den
bedste.

Fra : DWM

Dato : 20-10-02 11:06

> takker for svarene.

Det var da så lidt

> spillet et købt, og jo det er OK, har skiftet char. 6 gange nu for at få den
> bedste.

Tror jeg ikke du kommer til at fortryde. Det er nok en af de spil der er på
markedet lige nu hvor man får flest spiltimer kontra pris. Det er edderbankende
et stort spil :)
Der findes også en del plugins til spillet efterhånden. Kig evt på
http://www.balmora.com/modules.php?name=Stories_Archive&sa=show_all
http://www.morrowind.com/ <-- husk også at hente nyeste patch
http://morrowind.ttlg.com/plugins/

/Kenneth Iversen