Tuning?????
Fra : Peugeto

Dato : 16-10-02 01:48

Jeg vil godt havde min peugeot 103 til at køre hurtigere men hvordan gør
jeg det???

pågældende batteri ?

Pismo 500, 640 Mb ram, 20 Gb hd, airport

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-02 02:31

"Peugeto" <Peugeto.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> pågældende
batteri ?

> Pismo 500, 640 Mb ram, 20 Gb hd, airport

Du kan måske finde noget her.
http://www.google.com/search?as_q=peugeot+103&num=100&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=peugeot+103&as_oq=&as_eq=&lr=lang_da&as_ft
=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

Husk at få lighedstegnet med

Kim Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-10-02 09:35

> [...]
>
> pågældende
batteri ?

> Pismo 500, 640 Mb ram, 20 Gb hd, airport

Du starter med at installerer en ordentlig newsreader istedet for det
Kandu-crap.

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Martin Østerberg

Dato : 16-10-02 19:23

On Wed, 16 Oct 2002 00:48:18 GMT skrev "Peugeto" <Peugeto.news@kandu.dk> .

>Jeg vil godt havde min peugeot 103 til at køre hurtigere men hvordan gør
>jeg det???
>
> pågældende batteri ?

Sæt et kraftigere batteri i...det plejer at kunne give 20 på 3 teskefulde
bagepulver samt 4 æg, det hele røres sammen

VH Martin