Open office fra Sun
Fra : Henrik Lindskou

Dato : 16-10-02 00:13

På tv3's tekst tv side 140 kan man læse at subjekt er frigivet til Mac
mandag

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-10-02 06:17

Henrik Lindskou <sydjyder@worldonline.dk> wrote:

> På tv3's tekst tv side 140 kan man læse at subjekt er frigivet til Mac
> mandag

Der er blevet frigivet en beta der kører på Darwin.
I read me filen skriver de:

"Who should use this build?

This build is the DarwinPPC build that requires X11 to run. It is
ideally targeted for developers and advanced MacOS X and Darwin users
who are comfortable using X11 and the Terminal. These skills are
required when helping to track down bugs and recover from crashes.
Average users should wait for the Quartz or Aqua tracks' releases before
using the software when X11 will no longer be required."

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-10-02 08:20

kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) writes:

> [...]
> Average users should wait for the Quartz or Aqua tracks' releases before
> using the software when X11 will no longer be required."

Er der nogen med XDarwin installeret, der vil afprøve det?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 16-10-02 12:48

On 16 Oct 2002 09:19:39 +0200, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Er der nogen med XDarwin installeret, der vil afprøve det?

Ja da. Er i gang med at hente den nu. Melder tilbage senere på ugen.

Fra : en=E9 Frej Nielsen

Dato : 16-10-02 12:18

In <3DACA0FD.4000606@worldonline.dk> Henrik Lindskou wrote:

> På tv3's tekst tv side 140 kan man læse at subjekt er frigivet til Mac
> mandag

Det er det på sin vis også, men det er en tidlig public beta, som kræver
at man har X-Windows kørende. Den har altså ikke Aqua-brugerflade.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 17-10-02 01:56

René Frej Nielsen wrote:

>Det er det på sin vis også, men det er en tidlig public beta, som kræver
>at man har X-Windows kørende. Den har altså ikke Aqua-brugerflade.

Nej men jf. tidligere debat her i NG. så er der stor interesse i at
undgå MS. produkter hvis dette er muligt.
Og her er hvad jeg anser som et alternativ til MS. når det engang kommer
i en udgave der ikke kræver
al for megen roden rundt i den der terminal-fætter.

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-10-02 22:56

Henrik Lindskou <sydjyderFjern@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> i en udgave der ikke kræver
> al for megen roden rundt i den der terminal-fætter.

Du skal slet ikke rode med terminalen for at kunne bruge OpenOffice.
Xfree86 findes som alm. installering til OS X, så det er såmænd bare at
trykke på knappen.

--
Mvh.
René Frej Nielsen