Jeg har svært ved at vente...!!! [LOTR: Sp~
Fra : Kong Kent

Dato : 15-10-02 20:46

http://www.thedigitalbits.com/reviews2/lotrfellowship4disca.html

Bill Hunt er begyndt sin store anmeldelse af 4-disc versionen, og hans
kommentarer omkring de ekstra 30 min. er sådan skrevet, at jeg næsten ikke
kan vente. Jeg føler mig vitterligt som et 10-årigt barn der har så ondt i
maven af forventning, at man fysisk ikke magter at danse om juletræet.
(Sådan havde min fætter det da han var 9 år gammel. Hans ben ville
vitterligt ikke flytte sig op af stolen - fedt minde! :))

Her er lige et kort uddrag af hans mening om de tilføjede og forlængede
scener:

"The cumulative effect is to make this film seem vastly more epic in scope -
something I would never have guessed possible."

Jeg *kan* ikke vente! :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Kostas

Dato : 15-10-02 20:48

> (Sådan havde min fætter det da han var 9 år gammel. Hans ben ville
> vitterligt ikke flytte sig op af stolen - fedt minde! :))

waaaaay OT - men det må godt nok have været nogle fede ønsker han havde det år

mvh

Kostas

Fra : Kong Kent

Dato : 15-10-02 20:51

> waaaaay OT - men det må godt nok have været nogle fede ønsker han havde
det år

Jeg synes at kunne huske, det blot var det normale Lego, Playmobil,
traktorer osv. Men danse omkring juletræet? Nix, den gik sq ikke det år :)

Nå nu er vi vist ved at være så ophph topic, at det næsten ikke kan blive
værre *FG*

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-10-02 22:20

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote in message
> http://www.thedigitalbits.com/reviews2/lotrfellowship4disca.html

Der er en anmeldelse af hele sættet på:
http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_5/lordoftherings_fellow_ec.
html

Men den vil ikke få savlet til at stoppe, hans anmeldelse af extramaterialet
fik mig til at bestille det med det samme!

/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Herold

Dato : 15-10-02 23:32

> "The cumulative effect is to make this film seem vastly more epic in
scope -
> something I would never have guessed possible."
>
> Jeg *kan* ikke vente! :)

Jeg kender en der har set den, og han var heller ikke til at pille ned igen.

*glæde sig*

Fra : Per

Dato : 16-10-02 00:22

In article <aohr9j$1f73$1@news.cybercity.dk>, kongkentREMOVE@anarki.dk
says...
> [...]
> kan vente. Jeg føler mig vitterligt som et 10-årigt barn der har så ondt i
> maven af forventning, at man fysisk ikke magter at danse om juletræet.

Lad mig sige, på vegne af os (alle 5) i landet som ikke syntes LOTR var
noget specielt: Jeg undres

Fra : Kong Kent

Dato : 16-10-02 15:53

> [...]

scope -
> something I would never have guessed possible."

Her er så hans afsluttende kommentar. Det gør det sq ikke lettere at vente
:)

"You know... it would be really easy for me to use lots of glowing, flowery
adjectives to describe this 4-disc set (even more than I probably already
have throughout the two parts of this review). So I'm just going to say
this: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4-Disc Special
Extended Version) is the most impressive release I've seen yet on the DVD
format. Its overall presentation quality, breath and depth of content and
thoughtful attention to virtually every detail is unsurpassed in any other
DVD release to date..."

"...no other single title can match this set, blow for blow. It's a DVD that
is absolutely worthy of the incredible effort that was mounted to make this
film, and it's equally worthy of the 50-year legacy of Tolkien's literary
epic. It is, hands down, THE DVD release of the year and an absolute,
must-have cornerstone of any good DVD enthusiast's library.

Think I'm exaggerating? Then just wait and see for yourself..."

For satan. Det bliver virkelig godt når den kommer!!! :)