Film i Landis' / MJ's "Thriller"
Fra : Peter Holm

Dato : 15-10-02 20:40

Hejsa,
er der nogen der ved om filmene der går i den biograf, hvor Michael Jackson
og girlfriend er på date i "Thriller" er fiktive eller virkelige film, og
hvilke det drejer sig om?
Jeg kan selv tyde følgende på plakaterne "koust wax", "...chloch" men min
videoudgave er ikke i for god opløsning, og de to clues hjælper ikke mig
eller imdb.

Nogen der kan hjælpe ?

mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Peter Holm

Dato : 18-10-02 18:24

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> videoudgave er ikke i for god opløsning, og de to clues hjælper ikke mig

Ingen respons? Jeg smider lige et par stills i dk.binaer - måske kan de
hjælpe nogen.
Peter