Problemer MSDN 6.0
Fra : Mich

Dato : 15-10-02 20:23

Hej Gruppe!

Jeg har haft store problemer MSDN 6.0, som jeg har installeret i forbindelse
med Visual Studio 6.0, idet når jeg trykkede MSDN ikonen på skrivebordet kom
der bare denne advarselsmeddelese:

Cannot open the file "C:\Programmer\Microsoft Visual
Studio\MSDN\2001OCT\1033\MSDN130.COL"

med den hjælp jeg kunne finde på
http//:support/microsof.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q216109, fandt jeg ud
af det nok var fordi .DAT filer bliver assicosieret med et forkert program,
hvilket også viste sig at være rigtigt.

Jeg havde installeret OrCAD 9.2, som assicosierer .DAT filer med pSpice
programmet. Efter at have formateret harddisken og geninstalleret hele
styresystemet nogle gange, hvor MSDN virkede fint, indtil jeg installerede
OrCAD 9.2, har jeg nu besluttet at fjerne OrCAD.

Jeg vil meget gerne have have både OrCAD og Visual Studio installeret på
samme tid, men det kan jeg ikke få til at lykkes.

Hvis der er nogen der kan hjælpe, vil jeg blive meget glad.

mvh Michael

PS. Jeg bruger Windows 2000 som styresystem.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-10-02 20:26

Som svar på skriblerier forfattet af Mich

> [...]
>
> Jeg vil meget gerne have have både OrCAD og Visual Studio installeret
> på samme tid, men det kan jeg ikke få til at lykkes.

Efter at du har installeret VS/MSDN chekker du dine filassociationer ud i
registry
Evt kan du eksportere dele af registry
Installer dit CAD program og læg de gamle filassociationer ind igen
Jeg kan ikke garantere at CAD programmet ikke vil forsøge at genoprette sine
egne indstillinger
Egentlig er det mere et windows spørgsmål end programmering - med mindre du
vil lave et lille registryhacker-program der kan switche mellem settings alt
efter hvilket program du vil køre..

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Mich

Dato : 16-10-02 19:48

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

du
> vil lave et lille registryhacker-program der kan switche mellem settings

Tak for det hurtige svar
Ja, det giver jeg dig ret i, men det var også mere for at hjælåe andre der
ikke kan få deres MSDN til at fungere.

mvh Michael