Her er snyd til Counter-Strike
Fra : Rasmus

Dato : 15-10-02 18:25

Jeg lovede at vende tilbage med mere informationer til hvordan man
kommer i gang med at snyde i CS
Her er alt hvad man har brug for:
http://www.onlinecheating.de

Det fungerer upåklageligt. Boomtown fanger minus og det gælder stort
set alle servere.

Fra : Seth

Dato : 15-10-02 18:55

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her er alt hvad man har brug for:
> http://www.onlinecheating.de
>
> Det fungerer upåklageligt. Boomtown fanger minus og det gælder stort

taber....få dig et liv

Seth

Fra : Morten Sørensen

Dato : 15-10-02 18:59

Hvor fedt er det at snyde????????

Fra : Christian Catu

Dato : 15-10-02 19:07

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Her er alt hvad man har brug for:
> http://www.onlinecheating.de
>
> Det fungerer upåklageligt. Boomtown fanger minus og det gælder stort

Hold nu kæft hvor er du bare en nar. Er du så en stor mand når du løber
rundt og spiller mod fok der ikke snyder. Siger du også nogle gange til din
mor at du har børstet tænder selvom du ikke har?
Du behøver ikke vende tilbage, bare s´krid af heævede til og lad være med at
ødelægge det for os andre.
Snotskovl

/Catu

Fra : SoftMan Brian

Dato : 15-10-02 19:25

> [...]
> Her er alt hvad man har brug for:
> http://www.onlinecheating.de
>
> Det fungerer upåklageligt. Boomtown fanger minus og det gælder stort

Er dette ikke den mest rene form for troll længe set ?

Med andre ord, han fortjæner ikke svar (heller ikke dette), da den eneste
grund til at han poster, er for at få folk til at råbe op.

FUT: dk.admin.netikette hvor svar på dette (mit) indlæg hører hjemme.

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-10-02 19:37

On Tue, 15 Oct 2002 19:25:15 +0200, Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Her er alt hvad man har brug for:
>http://www.onlinecheating.de
>
>Det fungerer upåklageligt. Boomtown fanger minus og det gælder stort
Ignorer det, idioten har været her før. Han vil bare have
opmærksomhed.

Fra : Daniel T.Pedersen

Dato : 16-10-02 02:19

Ej TARK ska du ha!

Nor jaj spiler kaunter strike med mine vener fra børnehaveklasen, har vi
mejet svert ved at slå di store drenge vi spiler imod. Derfor sæter vi mejet
pris på dit tips!
Nu ka vi drebe alle di andre med 1 skud og vinde det er bare vildt segt! og
novra vor vi snydder boomtown! (hi hi)

FUT af helvedes til! ( jeg burde sikkert ikke have spildt min tid på dig men
kunne ikke lade være...)

- DTP

Mine specs:

P4 2,4 Northwood @ FSU 533 mhz
Leadtek Winfast Geforce 4 Ti 4200 64 Mb DDR
512 Mb DDR ram
80 Gb Seagate Barracuda IV 7200 rpm
3DMARK 2001SE - 10498 point
Fjern NOFUCKINGSPAM fra E-mail adressen ved Reply

"Gud gav os en penis og en hjerne, men kun blod nok til at en af dem virker
ad gangen. " - Robbie Williams

Fra : Flemming Malmkvist

Dato : 19-10-02 10:40

Rasmus

Det er nu ikke helt rigtigt, det du skriver. Vi banner ca. 10-20 om dagen
for cheat og de vil aldrig blive genåbnet. Lige nu er der 1800 banned på
Boomtown.
Serverne er delvis beskyttet med VAC, med et system vi selv har udvirket og
med admins som sidder og følger med bl.a. fra IRC.
Personligt har lige lige banned to.

Måske burde du tænke over, at når du lokker folk at at prøve sådanne ting
af, at de kan komme til at sidde med en regning på et nyt Half-life spil.

Om vi fatter minus er nok ikke spørgsmålet. Nok nærmere om DU har fattet
noget... jeg har faktisk medlidenhed med dig, sikke et trist liv du må
have...

--
Best regards / Med venlig hilsen
Flemming Malmkvist - Projektleder

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-10-02 00:11

Flemming Malmkvist wrote:

> [...]
> for cheat og de vil aldrig blive genåbnet. Lige nu er der 1800 banned på

Lukker I folks forbindelse eller lukker I bare muligheden for at spille
fx CS?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Flemming Malmkvist

Dato : 20-10-02 15:28

Vi har endnu ikke haft brug for at lukke en forbindelse. Dertil skal folk
være langt over stregen.
Vi har dog meldt flere ud af Boomtown communitiet, når de ikke har opført
sig ordenligt.
Samt vi har en eller to som har karantæne på 1-2 år.

/flemming

Fra : Klaus G.

Dato : 20-10-02 21:31

"Flemming Malmkvist" <flemming@boomtown.net> wrote in message
> [...]
> sig ordenligt.
> Samt vi har en eller to som har karantæne på 1-2 år.

Det kan man da kalde at lære det på den hårde måde :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-10-02 00:10

Flemming Malmkvist wrote:

> Vi har endnu ikke haft brug for at lukke en forbindelse. Dertil skal folk
> være langt over stregen.

okay dokey

> Vi har dog meldt flere ud af Boomtown communitiet, når de ikke har opført
> sig ordenligt.
> Samt vi har en eller to som har karantæne på 1-2 år.

Tja, nogen skal åbenbart lære det på den hårde måde.

Fra : Rasmus

Dato : 21-10-02 09:47

On Sat, 19 Oct 2002 11:40:26 +0200, "Flemming Malmkvist"
> [...]

>Serverne er delvis beskyttet med VAC, med et system vi selv har udvirket og
>med admins som sidder og følger med bl.a. fra IRC.

I har endnu ikke "fanget" mine venner, selvom de i lang tid har snydt
på jeres boomtown. Jeres værktøjer er åbenbart for ringe. Skulle det
alligevel ske, så gør det mindre, da
1) Boomtown ikke er specielt meget ved alligevel(bare det at kalde på
en admin utallige gange uden resultat er et hyppigt problem)

2) Vi har omkring 10 unikke koder grundet en portion Blueshift pakker
vi fik ekstremt billigt.

Fra : Camain

Dato : 21-10-02 11:42

Nej det tror sgu da pokker at admins ikke har tid og at boomtown ikke er
meget værd. Så længe der er folk som dig og dine "venner" der snyder så
vandet driver har admins nok at se til og I ødelægger en god oplevelse for
os andre.
Det er ikke sjovt nok at sidde og smågrine af jer lamere der har behov for
at snyde, bare fordi "I ka jo it hit u aet uen sny".

Så den med at Boomtown ikke er godt, det skyldes kun dig og resten af Clan
Lamers.

Jesper

Fra : Rasmus

Dato : 26-10-02 17:27

på jeres boomtown via www.onlinecheating.de. Jeres værktøjer er

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-11-02 01:27

er det ikke rimlig lamt ? ...... syntes man selv man er rigtig god når man
nakker andre ved at benytte snyd ...tsk tsk tsk , hvad spiller i egentlig
for ?

mvh
PJ