CM3
Fra : news.teledanmark.dk

Dato : 15-10-02 17:59

Er det her gruppen hvor man diskutere cm3?

-Michael

Fra : Rasmus

Dato : 15-10-02 18:24

On Tue, 15 Oct 2002 18:58:45 +0200, "news.teledanmark.dk"
<michaelnielsen2002@hotmail.com> wrote:

>Er det her gruppen hvor man diskutere cm3?

Nej, det må du satame ikke. CM3 er jo ikke noget spil, og så må du
ikke snakke om det herinde....

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-10-02 19:07

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message

> Nej, det må du satame ikke. CM3 er jo ikke noget spil, og så må du
> ikke snakke om det herinde....

HA HA

Det kunne være der var en dedikeret CM3 newsgroup, selvom jeg ikke lige
kunne finde en

-Michael

Fra : Herold

Dato : 15-10-02 19:01

> Er det her gruppen hvor man diskutere cm3?

Blandt andet ja. :)

Fra : The_Guv

Dato : 15-10-02 22:50

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Blandt andet ja. :)

Ja, Herold er ekspert i CM3...men åbentbart ikke i cm4 ;)

Fra : Mathias

Dato : 15-10-02 19:06

Du kan også prøve alt.games.champ-man

Mvh

Mathias

Fra : Emilio

Dato : 15-10-02 20:33

> Du kan også prøve alt.games.champ-man

På dansk? Næeh...

> Er det her gruppen hvor man diskutere cm3?

Så må det vel være her. Jeg vil MEGET gerne diskutere CM3!!!

Mvh

Emil

Fra : Emilio

Dato : 15-10-02 23:48

Mine foretrukne CM3 hold er Real Madrid, Manchester United og Fremad Amager

Emil

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-10-02 02:29

On Wed, 16 Oct 2002 00:48:03 +0200, "Emilio" <emil@jensen.tf> wrote:

>Mine foretrukne CM3 hold er Real Madrid, Manchester United og Fremad Amager
>

>Emil

wolves har faktisk en trup der kan nå ret langt med ret få
forstærkninger...

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : news.teledanmark.dk

Dato : 16-10-02 07:40

"Emilio" <emil@jensen.tf> wrote in message
> Mine foretrukne CM3 hold er Real Madrid, Manchester United og Fremad
Amager

> Emil

Jeg leger selv med West Ham - se de kan skam også nå meget meget langt.

I sommeren 2007 har jeg nået 1 mesterskab, 1 CL, 1 Liga cup, 1 FA, et par
Charity Shields, 1 supercup og et uofficiel VM. Jeg fører ligaen klart, er
med i alle pokalturneringer og er i Semifinalen i CL.

-Michael

Fra : The_Guv

Dato : 16-10-02 14:18

Mine er Manchester United(er United fan), PSV(har det klart bedste hold i
cm01/02) og Millwall...

Bortset fra det, når i siger cm3, så skriv lige hvilken sæson bagved, fx. cm
01-02, da der jo er forskel på versionerne :)

glæder mig til den 24. oktober, screenshots og video fra cm4...
6 dec. cm4 udkommer med stor sandsynlighed

Fra : Mark Jørgensen

Dato : 16-10-02 14:26

On Wed, 16 Oct 2002 15:18:28 +0200, "The_Guv" <The_Guv_@hotmail.com>
wrote:

>Mine er Manchester United(er United fan), PSV(har det klart bedste hold i
>cm01/02) og Millwall...

Og hvor fedt er det så at styre de bedste hold? Få da nogle
udfordringer og vis om I er gode managere ved at tage nogle mindre
gode hold og få succes med dem.

Fra : Jesper Barrit

Dato : 16-10-02 15:29

> Og hvor fedt er det så at styre de bedste hold? Få da nogle
> udfordringer og vis om I er gode managere ved at tage nogle mindre
> gode hold og få succes med dem.

Hvis man er til laaaange spil er det sjovt at starte med et møg-hold... men
hvis man ikke gider sidde og spille til 06/07 eller deromkring, er det lige
så sjovt at føre Barcelona til champions league titlen og prøve på at gå
ubesejret igennem den hjemlige liga.

Desuden er det da også sjovt at være manager for de spillere, man kender fra
medierne. Så kan man jo få sin yndlingspiller til sin yndlingsklub og så
videre...

Jesper Barrit

Fra : The_Guv

Dato : 15-10-02 22:50

"news.teledanmark.dk" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det her gruppen hvor man diskutere cm3?
>
> -Michael

Jeg er klar! :)

Fra : Sunz

Dato : 16-10-02 11:36

Jeg er også klar på at kunne få en diskution igang ang. CM3 og snart CM4!!!

-Sunz