Ericsson-mobil vinder forbrugertest.
Fra : Søren Blom

Dato : 15-10-02 15:37

Prøv at læs http://www.borsen.dk/dagens-nyheder/?ids[]=45233 om at Ericsson
laver de bedste mobiltelefoner, så kan vi jo begynde en stikker endeløs
debat som kan ende i en regionskrig *GGG*

Jeg kan kun give artiklen ret. Bruger selv en Ericsson T65 og har altid haft
Ericsson telefoner, hvilket er et tilfælde. Af samme grund kan jeg ikke give
min mening om Nokia og hvem som ellers laver mobiltelefoner.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-10-02 16:01

Så kan jeg jo passende starte, der står jo ikke noget om
fejlprocenten/kvaliteten, kun om funktionerne, og designet. T39 er en
kanongod tlf, og god kvalitet, så det er ikke mærkeligt den ligger på
førstepladsen, men hvis man ser helheden, så er det lykkedes for ericsson at
sende et par serier ud fuld af større eller mindre fejl, og
kvalitetsbrister. For nokia er det meget værre, inklusiv 5510 som af en
eller anden mærkelig grund er med på listen, tung grim og flere
standardfejl.
Nå der fik jeg da vist kastet lidt brænde på bålet
MVH Janus Olsen

Fra : Tinky Winky

Dato : 15-10-02 16:48

> [...]
give
> min mening om Nokia og hvem som ellers laver mobiltelefoner.

Har en T39m, min bedste telefon, tidligere bl.a. Nokia 3210. Er også glad
for min. Har god lydkvalitet, modtagelse og batteri tid og masser af ekstra
features.

Men jeg kan ikke forstå hvorfor T68 ikke er med, den har lignende software,
måske er der for mange bugs i?

Fra : Doktoren

Dato : 15-10-02 16:49

den er vist lavet over flest solgte... og da t68 er en high-end telefon, så
er det ikke alle der har råd...

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Tinky Winky

Dato : 15-10-02 16:54

> den er vist lavet over flest solgte... og da t68 er en high-end telefon,

> er det ikke alle der har råd...

T39 kostede lige så meget som T68, er bare ældre. Var dyrere end T68i er nu.

Men jeg fandt ud af hvorfor. De (FI) kunne ikke lide T68 manualen, men var
meget begejstret for den til T39.

<http://www.fi.dk/test/telefoni/mobiltelefoner_2002/test/?mcms_session_id=&s
ort1=samlet_bedoemmelse&sort2=pris&sort3=lydkvalitet_total_bedoemmelse&compa
re=%2Ftest%2Ftelefoni%2Fmobiltelefoner_2002%2Ftest%2F001%2F&compare=%2Ftest%
2Ftelefoni%2Fmobiltelefoner_2002%2Ftest%2F040%2F&showlong=>

Man kan også se at de er ligeglade med GPRS, Bluetooth, kalender etc.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 17-10-02 00:00

Lige et godt råd til dig - når du vil bruge meget lange link, så
brækker de over, og kan ikke anvendes - lær istedet at bruge:

www.makeashorterlink.com - så fylder det ikke så meget og KAN bruges i
praksis - fremfor man skal kopiere og paste - død irriterende i
længden, ikke ?

Samme link som dit, der fylder 4 linier og er brudt i flere omgange
finder du hèr, men nu fylder det dårligt en halv linie:

http://makeashorterlink.com/?A53912822

Kind regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Devast8or

Dato : 15-10-02 16:53

Jeg har haft både en Ericsson telefon (GA628) og en Nokia (min nuværende, en
8210). Nu kan de to telefoner nok godt være lidt svære at sammenligne, men
jeg er ret sikker på at GA628eren var mere holdbar end min 8210 (den holdt
til at jeg kom til at køre ovenpå den (jeg sidder i kørestol). Det tror jeg
sq ikke 8210eren kan). Men jeg kan nu bedre lide Nokias design og menu
system (menu systemet kan jo være lavet om i Ericssons ny, men jeg synes
stadig Ericsson er.......knap så pæne). Hvad man så vil synes om dette lader
jeg være op til Jer :)

Endeløs religionskrig? Ja det skulle ikke undre mig.

Devast8or

--
Spamfilter activated