Motion i Roskilde
Fra : Camilla Larsen

Dato : 15-10-02 10:56

Hejsa

Er der nogen her som bor i roskilde og kan anbefale et motionscenter i
byen???....så vidt jeg kan huske er der 3 forskellige her i byen???

Camilla
--
Camilla

Fra : Anne Dorthe Friis Jo~

Dato : 19-11-02 16:51

> Hejsa
>
> Er der nogen her som bor i roskilde og kan anbefale et motionscenter i
> byen???....så vidt jeg kan huske er der 3 forskellige her i byen???

Jeg gik engang i et i Ll. Højbrøndsstræde -jeg kan ikke huske hvad det
hedder, men det var kun for kvinder.
Og vi var der i alle str.
Men det er 10 år siden så jeg ved ikke om det ligger der endnu

Fra : KA

Dato : 19-11-02 22:32

Hejsa !

Jeg er ganske godt tilfreds med Fitness Sport på Københavnsvej 170.
http://fitnesssport.dk

Hilsen Kirsten
http://hjem.get2net.dk/Jullemor_And