Outlook foreslår adresser i "Tilfeltet"
Fra : Søren Jensen

Dato : 15-10-02 09:38

Outlook XP op imod Exchange2k:

Når jeg begynder at skrive en adresse i til-feltet foreslår mit Outlook
adresser jeg tidligere har skrevet til. Det er en meget smart feature, men
når jeg har brugt den i noget tid, og skriver ex. "jan" kommer der alt for
mange på listen - navne som jeg aldrig bruger mere.

Jeg kan godt lå funktionen fra, men da den er ganske smart, vil jeg gerne
bibeholde den - men slette listen af lagrede adresser (lidt ligesom at
slette "autoudfyld" i IE).

Kan man det?

Mvh
Søren

Fra : Michael Henriksen

Dato : 15-10-02 11:08

Når listen kommer frem, kan du bare slette dem du ikke ønsker ved at holde
musepilen over navnet (uden at klikke) og trykke "delete"

Michael

Fra : Søren Jensen

Dato : 15-10-02 12:57

> Når listen kommer frem, kan du bare slette dem du ikke ønsker ved at holde
> musepilen over navnet (uden at klikke) og trykke "delete"

Craps ;)