Biltur Helsingör-Aalborg-Århus-Ribe-Helsin~
Fra : H.L.

Dato : 15-10-02 09:21

Hallå.

Jag är svensk. Jag har tänkt köra fra Helsingör till Aalborg på torsdag
17/10. Sedan är planen att åka genom Jylland till Århus på lördag 19/10.

Turen fortsätter till Ribe på söndag den 20/10. På eftermiddagen 20/10
har jag tänkt köra tillbaka hemåt. Jag får se vilken av överfarterna
Helsingör-Helingborg eller Öresundsbron som passar bäst.

Då ni känner till ert land bättre än jag undrar jag om någon kan dela
med sig av sin kännedom om Danmark. Vilken/vilka resvejer blir mest
fördelaktiga ur ekonomisk/trafikmessig/utsigtsmessig synpunkt? Jag vore
tacksam för tips.

Mvh.,

Håkan Lane

Fra : H.O.T

Dato : 15-10-02 18:18

Det er den billigste at tage Helsingör-Helingborg og over
Storebæltbroen...Du kan købe en samlet pakke i Helsingborg for ca 1000
skr....Det er så med HH-ferries....Og ikke med Scandlines.....

Fra Helsingør køre du direkte mod København, og finder skiltet med Odense
på....Resten af vejen kan jeg ikke hjælpe med.......

Henrik

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-10-02 23:48

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fra Helsingør køre du direkte mod København, og finder skiltet med Odense
> på....Resten af vejen kan jeg ikke hjælpe med.......

Hvad er det for en tusindkronerspakke?

Jesper

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 20-10-02 09:54

Davs.

> Turen fortsätter till Ribe på söndag den 20/10. På eftermiddagen 20/10
> har jag tänkt köra tillbaka hemåt. Jag får se vilken av överfarterna
> Helsingör-Helingborg eller Öresundsbron som passar bäst.

Det kommer an på hvor i Sverige du kommer fra. Er det i nærheden af
Helsingborg, eller i det mindste ikke syd for, så kan det slet ikke betale
sig at tage Øresundsbroen. Det er en stor omvej. Det er derfor den bliver
brugt så lidt.

--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc