Nu går jeg amok i motion!! *g*
Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-10-02 21:55

Hejsa.

NU vil jeg altså starte i Fin Form motionscenter hvor jeg før har gået lidt
til styrketræning. Vil derfor gerne gå på følgende hold:

MBL (mave, balder, lår)
Step intro
Mavetræning
Bodytoning

Er det gode hold at gå i gang med hvis man vejer 30 kg for meget og derfor
gerne vil af med dem? man må da opbygge en del muskler som så forbrænder
fedt. Ind imellem vil jeg nok også vælge lidt styrketræning men jeg skal jo
ikke træne alle ugens 7 dage - så bliver det for meget.

Hvad siger I?

Hilsen Helle

Fra : John Sahl

Dato : 14-10-02 23:00

Helle Nielsen wrote:
> [...]
> forbrænder fedt. Ind imellem vil jeg nok også vælge lidt
> styrketræning men jeg skal jo ikke træne alle ugens 7 dage - så

Det bliver det da vist allerede.

> Hvad siger I?

Jeg er ganske sikker på at du tager munden for fuld, 4 hold er
altså i mine øjne alt for meget at starte ud med. Start lidt blidere
og sørg for at komme i en fornuftig grundform før du går så hårdt
til den.

Og så god fornøjelse med det *S*

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Mette N

Dato : 14-10-02 23:05

Kære Helle,

Det er godt at være ambitiøs, og det er dejligt, at du har lyst til at gå i
gang med en masse motion!

Derfor skal jeg heller ikke komme her og ødelægge det for dig. MEN... jeg
vil faktisk anbefale dig at hive mindst et af dine 'programpunkter' ud, og
så nøjes med lettere motion de andre dage, f.eks. en gåtur. Hvis du så
senere bliver så grebet, at du vil afsted 4 gange om ugen, skal du
naturligvis gøre det. Problemet er bare, at hvis man lægger for hårdt ud,
risikere man at give op og slet ikke komme afsted til noget.

Fidusen med at dyrke motion er jo, at du kan holde motivationen oppe og
blive ved med det, og det kræver trods alt tid og penge at skulle i
motionscenteret.

Jeg har ikke selv råd til at gå i motionscenter, så jeg nøjes faktisk med
gåturene - det giver både frisk luft og tid til meditation, og jeg har
opbygget masser af muskler selv om det er 'low impact'. Det hele afhænger
selvfølgelig også af, hvad du bryder sig om, og hvordan din dagligdag ser
ud.

Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig held og lykke - det er en
ubeskriveligt dejlig fornemmelse endelig at se kroppen forme sig som man vil
have det! Husk at få en masse proteiner - det er 'byggesten' til dine
muskler

Mvh
Mette

Fra : Michael

Dato : 16-10-02 16:46

On Mon, 14 Oct 2002 22:54:38 +0200, "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk>
wrote:
hej Helle
Jeg vil sige at mave baller og kår er meget hårdt.
Jeg havde en prøvetid til det og jeg har ikke været der siden.
Kunne ikke gå i flere dage efter.
hvor i landet er du fra ?
mvh j

Fra : Helle Nielsen