foretrukne
Fra : PJM

Dato : 14-10-02 21:57

Et kort spørgsmål: Hvordan kan der i "foretrukne" lige med et dukke nye link
og mapper op, der fører til sider, som man hverken har besøgt eller har
været i nabolaget af?

mvh
pjm

Fra : Claus K Andersen

Dato : 15-10-02 19:55

Når man kommer ind på nogle sider popper der en indput box op og spørg om
siden skal tilføjes til fortrukne. Dette kan også gøres automatisk uden at
brugeren bliver indblandet, i teorien kan man fylde en brugers fortrukne med
alle de links man vil. Så der er ikke så meget at gøre ud over at slette dem
og lade være med at surfe på de sidder som laver dette beskidte trick.

BUZZ

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 16-10-02 09:20

"Claus K Andersen" <cka@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> om siden skal tilføjes til fortrukne. Dette kan også gøres automatisk
> uden at brugeren bliver indblandet, i teorien kan man fylde en brugers

Aha? Jeg går ud fra at du har et eksempel til at underbygge denne påstand.
Som regel bliver det 'forklædt' som dialogs med lamme tekster, f.eks 'do
you want a free holiday yes/no', men derfra og til at fylde folks
foretrukne med bras er der vel et stykke vej.

--
Knud

Fra : Claus K Andersen

Dato : 19-10-02 21:36

"Arne Schwerdtfegger" <knud@INVALIDskodliv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> you want a free holiday yes/no', men derfra og til at fylde folks
> foretrukne med bras er der vel et stykke vej.

Jeg har ikke noget kode eks. men jeg har selv fået tilføjet ting til
fortrukne uden at trykke på noget.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-10-02 21:39

On Sat, 19 Oct 2002 22:35:31 +0200, "Claus K Andersen"
<cka@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har ikke noget kode eks. men jeg har selv fået tilføjet ting til
>fortrukne uden at trykke på noget.

Heller ikke fejlagtigt ved at komme til at ramme Ctrl-D? Det sker for
mig omtrent en gang om måneden. Som oftest er det mine egne sider, jeg
udvikler på, jeg kommer til at bookmark'e - her kan jeg godt stå inde
overfor mig selv at jeg ikke har forsøgt at smugle kode ind.

Dertil kommer selvfølgelig egentlige programmer på systemet, der selv
tilføjer bookmarks. Fx RealPlayer.

--
- Peter Brodersen