Mærkelig Nokia 8310
Fra : "-=>>xXx

Dato : 14-10-02 21:20

Hej,

Er der nogen, der ved hvorfor tastaturen i min Nokia 8310 af og til ikke
virker som den plejer at gøre? Nogle af tastene virker slet ikke. når man
trykker på dem; f.eks. Menu-, Navne, Pil-tastene... etc...? Er det, at den
trænger til reparetionen og hvad koster den egentlig for at få den lavet?
Jeg har stadig garanti på den (købt hos Tele Danmark Butik i strøget, Kbh.).
Hvor kan jeg anvende mig, når jeg skal få den fixet? Mange tak på forhånden!
:)

Vh,
-=>xXx<=-
Kbh. V