microsoft Frontpage - link
Fra : Heidi Pedersen

Dato : 14-10-02 21:41

Jeg har lavet min hjemmeside i frontpage, og nu er jeg igang med at
rydde op på computeren. jeg vil gerne have flyttet den mappe, som min
hjemmeside ligger i, men alle mine hyperlinks peger på de lokale
filer, og virker derfor ikke, hvis mappen/filerne får en ny placering
på c-drevet. Er der en eller anden fiks løsning?
Venlig hilsen
Heidi Pedersen

Fra : Klaus

Dato : 14-10-02 22:14

"Heidi Pedersen (slet 3BEJN)" <h.pedersen@3BEJNmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3dab2bf5$0$3378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> filer, og virker derfor ikke, hvis mappen/filerne får en ny placering
> på c-drevet. Er der en eller anden fiks løsning?

Det forekommer mig, at man kan udgive den til f. eks. D:\minmappe.
Klaus

Fra : hcma

Dato : 15-10-02 10:43

> [...]
> filer, og virker derfor ikke, hvis mappen/filerne får en ny placering
> på c-drevet. Er der en eller anden fiks løsning?

Kan du ikke bare oprette en ny mappe, derefter åbn frontpage og derefter
importer websted fra din anden placering.??
m v h
HC