Hvad er Tinglysningskontorets adresse ??
Fra : Magnus Alkil

Dato : 14-10-02 20:30

Hvad er Tinlysningskontorets adresse. Jeg har fået at vide hestemølle
stræde - men mere specifikt ?

Fra : Henning Makholm

Dato : 14-10-02 20:35

Scripsit "Magnus Alkil" <mralkil@ruc.dk>

> Hvad er Tinlysningskontorets adresse.

Der findes et i hver retskreds. Hvilken retskreds skal du bruge? Slå
den op på www.domstol.dk - hvis der ikke står nogen speciel adresse
for tinglysningskontoret, kan du roligt gå ud fra at den ligger samme
sted som retten i almindelighed.

--
Henning Makholm "Need facts -- *first*. Then
the dialysis -- the *analysis*."

Fra : Aksel

Dato : 14-10-02 20:39

"Magnus Alkil" <mralkil@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er Tinlysningskontorets adresse. Jeg har fået at vide hestemølle
> stræde - men mere specifikt ?

Det kommer an på i hvilken by, prøv Krak eller de gule sider

Hilsen Aksel

Fra : Magnus Alkil

Dato : 14-10-02 21:29

Mange tak for det effektive svar på et ( se refleksivt ) meget utydeligt
spørgsmål.

Mvh

Magnus

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 14-10-02 23:29

Magnus Alkil skrev i dk.videnskab.jura at:

>Hvad er Tinlysningskontorets adresse. Jeg har fået at vide hestemølle
>stræde - men mere specifikt ?

Nr. 4.

Hvis du skal bruge en tingbogsoplysning er det som oftest rigeligt at
ringe.
Det er ikke altid at de lige har tid til personlige ekspeditioner, så
det kan medføre en del ventetid.

Stina H. Diderichsen