HJÆLP udbedes til en nystartet MC-Klub for~
Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 20:23

Hej

Hvis I gider komme med Jeres forslag til ovennævnte - og Jeres forslag
bliver vedtaget.
- Så er der 2 rammer dåseøl til vinderen!
Harboe - de smager udmærket - jeg har selv smagt dem!

- Jeg garanterer for at de bliver udleveret.

Hvis I er med på spøgen så send forslagene til Jackjensen@12move.dk

Vi stemmer demokratisk om det torsdag aften.

- Uanset hvad - så offentliggør jeg selvfølgelig navnet her i gruppen.

Vi er medlemmer ml. ca. 25 - 66 år.
Vi kører på alle slags mc'er.
- Vi skulle gerne have et nogenlunde "stuerent" navn.

På forhånd tak

Jack Jensen
Plutovej 21
8370 Hadsten
Formand/president for "No Name" - indtil videre

Fra : Futte & Co.

Dato : 14-10-02 20:29

"Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> wrote in message
> [...]
> Plutovej 21
> 8370 Hadsten
> Formand/president for "No Name" - indtil videre

All kinda mc

--
Hilsen Jørgen, Brøndby
CB550F, den fine årgang 1975-76, ca.

---

Fra : Jens Arnfast

Dato : 15-10-02 14:02

On Mon, 14 Oct 2002 21:29:03 +0200, "Futte & Co."
<Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote:
>All kinda mc

Ligger den ikke lidt for tæt på Al Quada MC ?
--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : Jack Jensen

Dato : 15-10-02 19:27

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Ligger den ikke lidt for tæt på Al Quada MC ?
> --
> -jens
>
> XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

- Ja. det går ikke vi får skægget i kæden

Mvh
Jack

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-10-02 20:58

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-10-02 20:59

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> "Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> skrev i en meddelelse

-Oops.. var lige lidt for hurtig!
Mit bud er "on the run!" - eller - "on the roll"

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 21:28

> -Oops.. var lige lidt for hurtig!
> Mit bud er "on the run!" - eller - "on the roll"

3 bidrag er modtaget indtil nu - og printet ud.
Tak
Mvh
Jack

Fra : Niller

Dato : 14-10-02 21:23

> Vi er medlemmer ml. ca. 25 - 66 år.
> Vi kører på alle slags mc'er.
> - Vi skulle gerne have et nogenlunde "stuerent" navn.
>
> På forhånd tak
>
> Jack Jensen
> Plutovej 21
> 8370 Hadsten
> Formand/president for "No Name" - indtil videre

NoNameBikers

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 21:33

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Venlige hilsener
> /NILLER -> GSX 600 F
> http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=53

Skidegodt - Tak for bidraget - så er der 4 forslag printet ud.

Mvh
Jack

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-10-02 22:00

> [...]
> Vi er medlemmer ml. ca. 25 - 66 år.
> Vi kører på alle slags mc'er.
> - Vi skulle gerne have et nogenlunde "stuerent" navn.

Jeg ved ikke om det 'virker', men følgende to kunne jeg da komme i tanke om:

Hyggerne
Allsorts

signing off.. Martin Sørensen

Fra : anrs

Dato : 14-10-02 22:02

Jack Jensen wrote:
> [...]

Hva' mæ
"I ka' rand os" -kombinationen mellem "I kan Randers" & "I kan rende os"

anrs
Triumph Sprint RS
Medlem af ovenstående MC-klub

Fra : BoS

Dato : 14-10-02 22:05

> Hva' mæ
> "I ka' rand os" -kombinationen mellem "I kan Randers" & "I kan rende os"

Den er go!

Ellers synes jeg "MC Fri Bar" lyder som en hyggelig klub
/b

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-10-02 22:51

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ellers synes jeg "MC Fri Bar" lyder som en hyggelig klub

Det minder mig om dengang bandet "Gratis øl" var på plakaten. Der kom masser
af tilskuere...

Rittig

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 23:48

> "BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det minder mig om dengang bandet "Gratis øl" var på plakaten. Der kom
> [...]
Ja - men nu spiller vi altså kun med hånden
- På håndtaget - forstås
Mvh
Jack

Fra : Per Emborg

Dato : 14-10-02 22:16

"anrs" <anrs@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Triumph Sprint RS
> Medlem af ovenstående MC-klub
>
> Hvis i skal lege med de Bynavne så må det være I Ska Rand os
Da Hadsten ligger mellem Skanderborg og Randers

Og tillykke med klubben

Formanden i
Skanderborg MC Klub
Per Emborg

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 22:49

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse

> Da Hadsten ligger mellem Skanderborg og Randers
>
> Og tillykke med klubben
>
> Formanden i
> Skanderborg MC Klub
> Per Emborg

Tak skal du ha'.
Vi kommer garanteret til at mødes i det nye år
Mvh
Jack

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 22:33

> Hva' mæ
> "I ka' rand os" -kombinationen mellem "I kan Randers" & "I kan rende os"
>
> anrs
> Triumph Sprint RS
> Medlem af ovenstående MC-klub

Hej Anders din "halvgamle" gubbe
Vi ses på torsdag.
Mvh
Jack

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-10-02 22:06

> [...]
> bliver vedtaget.
> - Så er der 2 rammer dåseøl til vinderen!
> Harboe - de smager udmærket - jeg har selv smagt dem!

Et lille bidrag.

Bikers4Fun
Bikers4Joy

Ligger Randers ikke i det område der kaldes Kronjylland -> McKronjylland
eller det kortere McKron(e)

Allan Bojesen (der godt kan drikke Harboe - hvis de er gratis

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 22:39

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

lille bidrag.

> [...]
> eller det kortere McKron(e)
>
> Allan Bojesen (der godt kan drikke Harboe - hvis de er gratis

Jeg har noteret alle Jeres forslag - de kommer med til afstemning på
torsdag.
Foreløbig skal I have mange tak
Mvh
Jack

Fra : Jens Didriksen

Dato : 15-10-02 16:14

Bikers R Us

Jens

Fra : Frandsen

Dato : 14-10-02 22:28

Jack Jensen skriver:

> På forhånd tak
>
> Jack Jensen
> Plutovej 21
> 8370 Hadsten
> Formand/president for "No Name" - indtil videre

Hej Jack !

Vær lige ops på at der allerede eksisterer en klub, der hedder "NO NAME
MC", de bor på
Amager og kører mest på USA modeller.
- bare lige så i ikke for trykt en masse t-shirts med et navn der allerede
er brugt.

Held og lykke med projektet

Michael Frandsen (der ikke er medlem af ovennævnte klub)
+600BanditS

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 22:42

"Frandsen" <msf@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er brugt.
>
> Held og lykke med projektet
>
> Michael Frandsen (der ikke er medlem af ovennævnte klub)

Tak for oplysningen.
Ved du forøvrigt, hvor man kan checke, for at sikre sig, at vi ikke ved en
fejltagelse får et eksisterende MC-klubnavn?
Mvh
Jack
- Og tak for din hilsen

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 22:54

"Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> skrev i en meddelelse

Til oplysning kan fortælle at vi pt. er 17 medlemmer i den navnløse klub.

- I må meget gerne indsende flere forslag til klubnavnet.

Alle forslag deltager i afstemningen på torsdag.

Fredag oplyser jeg navnet her i gruppen.

Tak for Jeres velvilje.

Mvh
Jack
VFR750F

Fra : Mads Lund

Dato : 15-10-02 08:04

> Tak for oplysningen.
> Ved du forøvrigt, hvor man kan checke, for at sikre sig, at vi ikke ved en
> fejltagelse får et eksisterende MC-klubnavn?

www.dmcn.dk

Mads Lund
MC Freaks
AORMCK
ALMK
RRN
DMC

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-10-02 22:56

Jack Jensen wrote:

> [...]
> bliver vedtaget.
> - Så er der 2 rammer dåseøl til vinderen!
> Harboe - de smager udmærket - jeg har selv smagt dem!

Afhængig af jeres kørestil, så enten MC Vandret eller MC Lodret Eller
hvis i nu var til choppere, så kunne i kalde jer Vertical Riders
--
mvh Jes Vestervang
fzs600

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 23:52

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Afhængig af jeres kørestil, så enten MC Vandret eller MC Lodret Eller
> hvis i nu var til choppere, så kunne i kalde jer Vertical Riders
> [...]

Det kommer an på tidspunktet på dagen
Nogle gange - sent om aftenen (natten) - kan vi tage en baglæns wheelie op
ad væggen og ende med en stoppie
Mvh
Jack

Fra : Jimmi

Dato : 14-10-02 23:07

7 Af de gode til samme pris

Mc Kaffekværn
Mc TvMix
Mc BanjoDuel
Mc De Blå Baghjul
Kvik Mc
Mc Hattenål
Mc Bred Bagdel

Mvh
/Jimmi
(XJ600S)

Fra : Jack Jensen

Dato : 14-10-02 23:59

"Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE> skrev i en meddelelse
> 7 Af de gode til samme pris
>
> Mc Kaffekværn
> Mc TvMix
> Mc BanjoDuel
> Mc De Blå Baghjul
> Kvik Mc
> Mc Hattenål
> Mc Bred Bagdel
>
> Mvh
> /Jimmi
> (XJ600S)

Alle forslag er noteret indtil nu.

- Nu skal jeg godtnok i seng - jeg skal op i morgen og teste videre på et
system til Paris.
På fransk!
Gid det var sommer på jeg skulle ud at køre på min elskede vfr.
Tak for Jeres bidrag indtil nu - I må gerne blive ved med at sende forslag
ind.
Jeg checker i morgen igen.
- Og jeg vil gerne udlevere 2 kartoner øl til den heldige!
Mvh
Jack
VFR750F
www.vfr.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-10-02 22:54

"Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> skrev i en meddelelse

> - Så er der 2 rammer dåseøl til vinderen!

Hvad med RockerFri MC?
(Randers fik ligefrem spalteplads i Ekstra Bladet forleden, fordi byen har
dobbelt så meget rocker kriminalitet som alle andre byer).

Rittig
(Opvokset i Randers)

Fra : Christian

Dato : 15-10-02 06:44

> [...]
> bliver vedtaget.
> - Vi skulle gerne have et nogenlunde "stuerent" navn.

Hvad med simpelthen Randers MC Klub?
Mvh Christian

Fra : Jack Jensen

Dato : 15-10-02 07:23

"Christian" <eky@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med simpelthen Randers MC Klub?
> Mvh Christian

Tak for forslaget.
Det er noteret.
Mvh
Jack

Fra : Søren Lindholt

Dato : 15-10-02 07:30

Jack Jensen <jackjensen@12move.dk> wrote in article
> [...]
>
> Vi er medlemmer ml. ca. 25 - 66 år.
> Vi kører på alle slags mc'er.
> - Vi skulle gerne have et nogenlunde "stuerent" navn.

"de uopfindsomme"

Je ku ike la vær...
--
Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-10-02 07:42

Søren Lindholt wrote ...

> Jack Jensen <jackjensen@12move.dk> wrote in article
> <MIEq9.107369$Qk5.4644565@news010.worldonline.dk>...

> "de uopfindsomme"
>
> Je ku ike la vær...

Eller..: 'MC Klub'

--
Mikkel
Zchopau Skunkworks

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 15-10-02 09:00

Hvad med MC Roomservice eller Clean MC hvis det skal være stuerent

Held og lykke med navnevalget og klubben!

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse

Fra : Jens Hansen

Dato : 15-10-02 10:16

> [...]
> - Så er der 2 rammer dåseøl til vinderen!
> Harboe - de smager udmærket - jeg har selv smagt dem!
>
> - Jeg garanterer for at de bliver udleveret.

Forslag:

Jyderne

Jysk MC

Hilsen Jens
(En sjællænder)

Fra : RasmusZX9R

Dato : 15-10-02 13:15

> - Vi skulle gerne have et nogenlunde "stuerent" navn.
> Formand/president for "No Name" - indtil videre

Hejsa!
Hvis det skal være stuerent, skal I nok holde jer fra at kalde det noget
med "no name", da der allerede findes en klub på Amager som hedder det
og som ikke just er guds bedste børn.
Bare for info..(-:
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

http://www.kandu.dk/

Fra : Gundersen

Dato : 15-10-02 13:36

Hejsa

> Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

Har du noget info/billeder af den 6'er?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Jack Jensen

Dato : 16-10-02 19:04

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Har du noget info/billeder af den 6'er?
>
> Mvh Emil
> --
> www.Scooterzone.dk
> Suzuki GSF 400 Bandit

Emil
- Tag dig sammen - man ødelægger ikke en andens tråd med sådanne ulødige
spørgsmål
Mvh
Jack

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-10-02 18:58

Jack Jensen wrote:

> Emil
> - Tag dig sammen - man ødelægger ikke en andens tråd med sådanne ulødige
> spørgsmål

*lol*, den var ny!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : RasmusZX9R

Dato : 17-10-02 06:02

> Har du noget info/billeder af den 6'er?

Kig lidt på dk.bimaer.motor og dk.marked.fritid.motorcykler.
Jeg har lagt lidt om den der,for et par uger siden.
Ellers mail mig privat.

Fra : Torben Andersen

Dato : 15-10-02 15:15

Hvad med

Kronjylland's MC Klub

Hilsen
Torben Andersen
Handest

Fra : Ole Baun

Dato : 15-10-02 16:30

"Torben Andersen" skrev i en meddelelse
> Hvad med
>
> Kronjylland's MC Klub

Det minder lidt om Allan Bojesen´s forslag fra i går (14-10-02 23:06):
"McKronjylland"

Hvis I bruger mere tid på at pudse, end på at køre kunne I jo kalde jer:
McKromjylland

Ole Baun
CB 500, ´96, 105 kkm (der aldrig bliver pudset, og sjældent vasket)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-10-02 21:14

Her et par bud

Koblingspunktet
MC Muppets
MC Fozzie bear
MC Dark star
MC Cæsar
Randers Tour Club
Randers Touring
MC All
MC Donald (der står jo en masse klubhuse rundt om i verden)

Hvis jeg finde listen med forslag, fra dengang vi startede skal jeg nok
sende den. Den indeholdt mere end 50 navne, mere eller mindre seriøse.

--
Mvh.
Henrik (som da godt kunne bruge et par kasser )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth Straarup

Dato : 15-10-02 17:38

> [...]
>
> --
> Mvh.
> Henrik (som da godt kunne bruge et par kasser )

Haha, MC Donald havde jeg ikke hørt før, utroligt nok :)

Mvh,

-Kenneth Straarup.

Fra : Jack Jensen

Dato : 15-10-02 19:29

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh.
> Henrik (som da godt kunne bruge et par kasser )

Hej Henrik
Tak for forslagene.
- Hvis du kan finde listen ville det være storartet.
Mvh
Jack

Fra : Henrik S. Franzen

Dato : 15-10-02 18:21

Hej Jack

navnet på jeres klub skal da være "2566erne"

det er da stuerent og der er garanteret ikke andre klubber som har det navn
--
Slut herfra
IB RENE, CAIRO

Fra : Jack Jensen

Dato : 16-10-02 19:08

Pr. dette klokkeslet har jeg printet alle forslag ud -ug de deltager alle i
afstemningen i morgen aften.

Mvh
Jack

- Og tak for Jeres indsats.