Taletidskort
Fra : Preben Andersen

Dato : 14-10-02 18:53

Findes der udbydere med taletidskort, der har en varighed på et halvt år
eller mere?

mvh
Preben

Fra : Birkoff

Dato : 14-10-02 19:16

Hej
Jeps, tdc og orange
MVH Birkoff

Fra : Morten

Dato : 14-10-02 21:39

> Jeps, tdc og orange

Ikke helt korrekt. Snuppet fra Oranges sider om taletid:

"3. Hvad er gyldigheden af taletiden for Just Go?
Gyldigheden for din taletid er 3 måneder. Det betyder, at du skal
indsætte penge på din taletidskonto indenfor en periode på 3 mdr.
Hver gang du indsætter penge på din konto forlænges gyldigheden
af al din taletid med 3 måneder igen. Du kan dog modtage opkald
i op til 3 mdr. efter at din taletidskonto eventuelt er udløbet."

Læs evt. mere her:
http://orangeprivat.dk/mobil/justgo/spoergsmaalogsvar/$$QuRr88UK6pkf17Ufu88cbW9b$$/

Mvh.
Morten

Fra : Basic Electronics

Dato : 14-10-02 22:03

point taken, jeg snakkede om mayday, men det eksisterer måske ikke mere?

Fra : Morten

Dato : 14-10-02 22:25

> point taken, jeg snakkede om mayday, men det eksisterer måske ikke mere?

Vil du oprette et nyt abonnement, kan du vælge mellem Just Go og Just Go
Mayday er død, det længe leve, men eksisterende abonnementer fortsætter.
Orange foreslår at man skifter til Just Go, som skulle have nogle fordele frem for
Mayday. Men gyldighedsperioden af taletiden kunne jo så netop være undtagelsen,
der bekræftede denne regel

P.s. Du må meget gerne skrive dit svar _under_ det, du svarer på, da det i høj
grad letter læsningen. Nu er det ikke så slemt i denne lille, overskuelige tråd, men
en god færdselsregel kan ikke anbefales for tit

Mvh.
Morten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-10-02 22:40

> Mayday er død, det længe leve, men eksisterende abonnementer fortsætter.
> Orange foreslår at man skifter til Just Go, som skulle have nogle fordele

Mayday kan stadig oprettes fra ny. Men _kun_ hos Orange's egne butikker.
De eksterne såsom tankstationer, radio & tv forretninger har kun Just Go
som startpakke.

Og korrekt, Mayday har 12 mdrs. gyldighed og en minutpris på 2,75 kr.
døgnet rundt. SMS koster 0,75 kr.

Fra : Morten

Dato : 14-10-02 22:44

> Mayday kan stadig oprettes fra ny. Men _kun_ hos Orange's egne butikker.
> De eksterne såsom tankstationer, radio & tv forretninger har kun Just Go
> som startpakke.

Aha, jamen så har jeg lige en høne at plukke med min kilde

Mvh.
Morten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-10-02 01:15

> Aha, jamen så har jeg lige en høne at plukke med min kilde

Ja, du må lige riv ham rundt :)

http://orangeprivat.dk/mobil/orangemayday/hvaderorangemayday/

Fra : Max[DK]

Dato : 15-10-02 10:15

> Ja, du må lige riv ham rundt :)
>
> http://orangeprivat.dk/mobil/orangemayday/hvaderorangemayday/

Mayday kan kun oprettes indtil de pakker som er på lager er solgt...

/Max

Fra : Lars Madsen

Dato : 14-10-02 22:22

Morten wrote:

> [...]
> af al din taletid med 3 måneder igen. Du kan dog modtage opkald
> i op til 3 mdr. efter at din taletidskonto eventuelt er udløbet."

med mayday er der vist et helt år:)

Hilsen Lars

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-10-02 22:49

"Lars Madsen" <larstmadsen@hotmail.com> wrote in message
> med mayday er der vist et helt år:)
>
> Hilsen Lars

Tak for hjælpen til alle. TDC ser fornuftig ud, 1 års brugstid.

mvh
Preben

Fra : Morten

Dato : 14-10-02 22:51

> Tak for hjælpen til alle. TDC ser fornuftig ud, 1 års brugstid.

Og så er der 25% på taletid for tiden - det er da også værd at tage med

Mvh.
Morten