Hvem er importør ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 14-10-02 19:00

Hej med jer igen.

Hvem er egentlig importør på kreidler Easy Rider her i Danmark eller
Tyskland eller i Sverige, jeg mangler et bagerste venstre blinklysglas og
kan denunderhylende ikke finde nogen der har sådan et.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-10-02 19:11

"Bo Andersen" <bo@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er egentlig importør på kreidler Easy Rider her i Danmark eller
> Tyskland eller i Sverige, jeg mangler et bagerste venstre blinklysglas og
> kan denunderhylende ikke finde nogen der har sådan et.

Den lokale Mazda forhandler havde dem engang.. Men om de bare lige havde
nogle stykker, eller om de er officiel forhandler aner jeg ikke.

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : moc

Dato : 17-11-02 22:26

http://www.kandu.dk/

Fra : moc

Dato : 17-11-02 22:31

> [...]
> Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> Hej Bo , Ja det kan godt være jeg lige har skrevet, men pyt, Det
skulle være Søborg Auto Elektro i Søborg tlf. 39671006 Brian, Jeg
vill også gerne selv vide hvad vægten er på de originale ruller . mvh
Mogens

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Lund

Dato : 14-10-02 19:38

Bo Andersen skrev:
> [...]
> Tyskland eller i Sverige, jeg mangler et bagerste venstre
> blinklysglas og kan denunderhylende ikke finde nogen der har sådan et.

Aner det ikke, men GM har solgt dem her i byen.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : LaLLe

Dato : 21-10-02 14:27

Lundvej 48 - 8800 Viborg - Tel. +45-87262830 - Fax +45-87262849

> [...]
> Tyskland eller i Sverige, jeg mangler et bagerste venstre blinklysglas og
> kan denunderhylende ikke finde nogen der har sådan et.
I Viborg var og er det ford der står for forhandling og service af dem. At
de så slet slet ikke ved noget som helst om den er noget andet.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : kreidlerhansen

Dato : 17-12-02 18:59

Importør:

http://www.kreidler.dk/

Tossen bag har overtaget alt, der har med Kreidler at gøre og kan
sikkert også skaffe dig de nødvendige stumper!

http://www.kreidlerreg.dk/

http://www.kandu.dk/