Vægt..
Fra : Michael - DJ Deep

Dato : 14-10-02 17:41

Jeg er en dreng på 14 som er 175 høj og vejer 65 kg er det normalt eller er
jeg overvægtig?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-10-02 18:30

Michael - DJ Deep wrote:
> Jeg er en dreng på 14 som er 175 høj og vejer 65 kg er det normalt
> eller er jeg overvægtig?

hej michael.....

ifølge netdoktors væksttabel er det helt normalt for din højde at veje ca 65
kg......
som jeg læser det ligger du i den høje ende af skalaen, hvor de siger at en
fyr på ca 178 cm skal veje ca 63 kg....
kik evt her selv : http://shor.ter.dk/657778217

bemærk især øverst hvor der står: Højde og vægt i tabel beregnet ud fra
ældre skandinavisk undersøgelse. Bemærk at børnene siden da generelt er
blevet lidt højere og tungere.

så nej.... jeg mener ikke du er overvægtig..... men derfor kan du sagtens
have en smule "hvalpefedt" på kroppen der får dig til at se lidt blød
ud...... det vil forsvinde med tiden, og så længe du sørger for at bevæge
dig og bruge kroppen skal det hele nok gå :)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.