Hvor finder i software?
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-02 15:27

Hejsa :)

Jeg ville høre jer om, hvor i finder jeres software?
Altså nyt software til (eks) en Nokia 3310 så den blive 3315 ?

Eller er linkene hemmelige?

Mvh
Rikke :)

Fra : Luke

Dato : 14-10-02 16:45

Værsgo, men husk man skal vide hvad man laver...
http://www.cubwolf.btinternet.co.uk/index.htm

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-02 17:46

"Luke" <mbmfON@MAPSofir.dk> wrote in message
> Værsgo, men husk man skal vide hvad man laver...
> http://www.cubwolf.btinternet.co.uk/index.htm

Mange gange tak Luke :)
Jeg har nemlig tænkt mig at købe sådan en pakke med kabler osv, som passer
til stort set alle Nokia'er.
Har ingen tlf pt. men vil have en Nokia. Så kunne jeg jo også hjælpe mine
veninder osv. Har et par stykker som gerne vil have deres 3310 til 3315. Er
sådan noget svært osv? Er det ikke bare plug stikket i, og trykker på et par
knapper? :)

Hvad kunne evt gå galt og hvordan?

Ps. er IKKE blondine

mvh
Rikke:)

Fra : Birkoff

Dato : 14-10-02 19:08

Hej
> [...]
Er
> sådan noget svært osv? Er det ikke bare plug stikket i, og trykker på et
Jo, men man skal jo også vide hvad det er for nogen, men det er ikke så
svært når man har lært det
> Hvad kunne evt gå galt og hvordan?
Hvis du husker at tage backup af telefonen kan det ikke gå så galt, men hvis
der bliver probs. kan du jo spørge igen, så er der sikkert mange der vil
hjælpe
> Ps. er IKKE blondine
Er der noget galt i det

MVH Birkoff