Headset til Mac
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 14-10-02 14:03

Hej

Min chef har en powerbook G4 der kører 10.1XXX han har købt et headset fra
PlanTronics til mac.

Det kører fint under os 9X men under 10.1 der sker der INTET.

Hvad headset kan kører både under 9 og 10? Gerne Digitalt.

Takker og bukker

Bo

Fra : Jesper

Dato : 14-10-02 15:51

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Det kører fint under os 9X men under 10.1 der sker der INTET.
>
> Hvad headset kan kører både under 9 og 10? Gerne Digitalt.

Du kan købe et par billige headsets hos Fredgaard og Computerstore har
nogle dyrere modeller til salg, jeg aner ikke om de er digitale.

--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-10-02 07:08

Det er faktisk mest Mikrofonen jeg skal bruge......Så har du evt. nogle
modeller der virker?

TIA

Bo

Fra : Martin Edlich