Spørgsmål: FIFO / buffer til strenge
Fra : VIP

Dato : 14-10-02 13:02

Jeg er ved at lave et program der sender SMS vha. et GSM-modem på COM
porten.
Problem består af følgende:
Data kommer som strenge fra input delen af programmet, men modemet kan ikke
nå at sende
SMS før næste streng kommer (Det tager ca. 4-5 sek at sende en SMS)
Hvordan laver jeg styring / pointere til et array / buffer som kan håndtere
25 strenge
evt. flere, således at strengene bliver gemt i bufferen og derefter sendt en
efter en, indtil bufferen er tom ?

--
Venlig hilsen

Viggo E-mail: vip@post9.SPAMtele.dk fjern SPAM i adresse

Fra : ///JJ

Dato : 14-10-02 16:31

"VIP" <vip@post9.SPAMtele.dk> wrote in message
> [...]
> 25 strenge
> evt. flere, således at strengene bliver gemt i bufferen og derefter sendt

Hvad med to Timer-objekter samt et array af strings?
Den ene timer checker hele tiden bufferen, den anden sørger for 5 sek. pause
mellem hver SMS.

mvh
///JJ