Tank-pads
Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 14-10-02 12:37

Hej

Min tank pad er ved at være lidt i udu, så jakken kommer til at hænge
fast i den en gang imellem... Så nu skal den af.

Hvad skal jeg have på i stedet? På min baby-gixxer havde jeg ikke nogen.
Er det overhovedet nødvendigt? Hvilken type bruger I (hvis I bruger
nogen.)

Der findes sådan nogle magnetiske: http://www.mag-knight.com/ men
der er jeg måske lidt bange for at er kommer en gut og napper den,
når MCen holder et hvil... Og så koster de jo en mindre bondegård

--
Jesper
CBR600F2 - men hvis jeg vandt en milliard

Fra : Martin

Dato : 14-10-02 13:25

"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Jesper
> CBR600F2 - men hvis jeg vandt en milliard

Jeg har en-eller-anden tyk gummi pad (ca 8-10mm). og på en CBR900
er det IKKE lige sagen. når man kører i Kbh, skal man sidde og holde godt
øje med ALT, hvad man kører over, hvis man kører over noget der er tykkere
end et stykke pølse-papir, bliver ens tentikler...................av av av..

jeg har tænkt mig at jeg skal skifte til en tynd en fra ermax.
(her er tale om tank pad'en).

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 15-10-02 16:14

> øje med ALT, hvad man kører over, hvis man kører over noget der er tykkere
> end et stykke pølse-papir, bliver ens tentikler...................av av
av..

Ehhh hvad er "tentikler" ? :o

Fra : Martin

Dato : 16-10-02 06:25

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> wrote in message
> av..
>
> Ehhh hvad er "tentikler" ? :o

Tentikler !? ved du ikke det tsk.tsk. tentikler er en meget anvendt
forkortelse for TEStikler, såå.. sådan er det !

eller osse har mine spasser fingre, banket forkert i stavepladen

Fra : Neser

Dato : 16-10-02 14:06

> Tentikler !? ved du ikke det tsk.tsk. tentikler er en meget anvendt
> forkortelse for TEStikler, såå.. sådan er det !
>
> eller osse har mine spasser fingre, banket forkert i stavepladen

Troede at forkortelser var til så man kunne slippe for at skrive så meget,
men "tentikler" og "testikler" er da lige langt.

- Neser

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-10-02 16:26

"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal jeg have på i stedet? På min baby-gixxer havde jeg ikke nogen.
> Er det overhovedet nødvendigt? Hvilken type bruger I (hvis I bruger

Jeg bruger en relativ tyk < 1 mm klar plastfolie, der er købt ved Polo i
Tyskland. Men jeg er sikker på den kan fås masser af andre steder. Du
klipper selv i facon og når den er sat ordentlig på (uden luftblære) ligger
du slet ikke mærke til den. Jeg tror jeg gav 25,- for et ark i A4 størrelse.

Allan Bojesen

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 15-10-02 12:22

On Mon, 14 Oct 2002 17:26:28 +0200, Allan Bojesen wrote:
> [...]
> klipper selv i facon og når den er sat ordentlig på (uden luftblære)
> ligger du slet ikke mærke til den. Jeg tror jeg gav 25,- for et ark i A4

OK - det lyder spændende! Alstå noget plastfolie med lim på den ene
side? Men bliver sådan noget klar plast ikke "nusset" med tiden, og
uklar?

--
Jesper
CBR600 som skal nå at ind inden slud-weekenden

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-10-02 18:38

> OK - det lyder spændende! Alstå noget plastfolie med lim på den ene
> side?

Jup

> Men bliver sådan noget klar plast ikke "nusset" med tiden, og
> uklar?

Det ved jeg ikke om det gør. Men nu har jeg kørt med det siden maj og ca.
10.000 km og det er stadig fuldstændig blank og uden nævneværdige ridser. Og
skulle der komme lidt ridser tror jeg det stadig vil være pænere end de
andre pads der begynder at trævle og blive misfarvede. Man kan jo bare
skifte det i forbindelse med klargøringen til foråret.

Allan Bojesen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-10-02 18:56

> Hvad skal jeg have på i stedet? På min baby-gixxer havde jeg ikke nogen.
> Er det overhovedet nødvendigt? Hvilken type bruger I (hvis I bruger
> nogen.)

Hvad er egentlig formålet med tank-pads?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Claus Kenberg

Dato : 14-10-02 20:37

> Hvad er egentlig formålet med tank-pads?

At. man ikke ridser tanken med lynlåsen i bukserne...tror jeg

/Claus Kenberg
GPz750 - Kevlar (look alike) tankpad #

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 14-10-02 20:43

> At. man ikke ridser tanken med lynlåsen i bukserne...tror jeg
>
> /Claus Kenberg
> GPz750 - Kevlar (look alike) tankpad #
____________________________________

Og så sidegevinsten... når man har en passager bagpå, kan vedkommende ved
hårdere opbremsninger bruge en blød tankpad i fx. skumgumi til at støtte
imod med, uden af knoerne bliver mast helt. ¨

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : buller

Dato : 15-10-02 22:13

Heyyy fjæsing

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 17-10-02 08:56

On Tue, 15 Oct 2002 23:13:05 +0200, buller wrote:
> Heyyy fjæsing

He he he - hvordan går det i Grønland? Bliver man ikke mobbet af
eskimoerne når man egetlig kun er fra Island?

--
Jesper
Som afsluttede sæsonnen med en lille tur i regnvejr i går