Warcraft 3 "fryser"
Fra : Alex Linaa

Dato : 14-10-02 12:12

Jeg har netop købt Warcraft 3, og der opstår periodisk det problem at PC'en
fryser, specielt når en bane er gennemført.
Er der andre der har oplevet dette, og eventuelt har en løsning?

Processor: Intel 900 Mhz
Grafik: Intel 82815

På forhånd tak
Alex Linaa

Fra : The X

Dato : 14-10-02 15:03

Der er sku også koldt uden for :))

Dit grafikkort er af onboard typen med hvor meget ram??
Har du installeret de nyeste drivere, spec lyd og grafik.?
Har du prøvet at ændre indstillingerne for grafik i spillet?
Jeg kører det fint på en Celeron I 300mHz med et af de første Geforcekort
fra Creative.

Dan

Fra : Alex Linaa

Dato : 14-10-02 15:32

"The X" <andy-x@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der er sku også koldt uden for :))

Japs, så jeg har prøvet at tænde oliefyret

> Dit grafikkort er af onboard typen med hvor meget ram??

Det bruger jo shared af RAM'en, som der er 256 Mb af

> Har du installeret de nyeste drivere, spec lyd og grafik.?

Jeps

> Har du prøvet at ændre indstillingerne for grafik i spillet?

Helt ned til 640x480, men det giver nu ingen god grafik, ej heller løsning
på problemet.

/Alex

Fra : The X

Dato : 14-10-02 17:18

Hvor meget er så allokeret til grafikkortet?
eller sagt på en anden måde er der allokeret nok til grafikkortet?.

Fra : Alex Linaa

Dato : 14-10-02 21:07

> Hvor meget er så allokeret til grafikkortet?
> eller sagt på en anden måde er der allokeret nok til grafikkortet?.

Hvor ser/ændrer jeg det i Win98 SE?

/Alex

Fra : The X

Dato : 15-10-02 11:29

Ved et ikke lige har aldrig haft en puter med onboard grafik.
Mon ikke man gør det i bios eller vedhjælp af kontrolpanelet.

prøv evt. og spørg i en anden gruppe, edb.grafikkort f.eks

Held og lykke