Dokumentet låst mod redigering
Fra : Klitte Egeberg

Dato : 14-10-02 11:14

Hej alle

Jeg tror jeg har fået virus, men det kan da være der er en fornuftig
løsning.
Jeg kører office XP pro på Windows XP pro, og det har kørt fint i en længere
periode, men pludselig kan jeg ikke redigere i mine dokumenter - dvs jeg kan
åbne og udskrive, men jeg kan ikke tilføje nye ting, eller for den sags
skyld skrive et nyt dokument. Office fortæller ikke at jeg skulle have lavet
noget forkert i forhold til registreringen, og så vidt jeg kan regne har
programmet kørt uden problemer i mere end en måned, så jeg tror ikke det er
der fejlen ligger.

Jeg kører med Norton antivirus der fast bliver opdateret hver måned, og der
er da gået nogle vira i nettet, men det er nu ikke de vilde angreb jeg har
været ude for.

Jeg håber I kan hjælpe - På forhånd tak
Bo

Fra : MBJ

Dato : 14-10-02 13:28

Det er nok lige i underkanten kun at opdatere sin virustjekker 1 gang om
måneden, gerne en gang ugentligt. eller oftere.

MVH
Michael

Fra : Jan Kronsell

Dato : 14-10-02 13:51

> [...]
der
> er da gået nogle vira i nettet, men det er nu ikke de vilde angreb jeg har

Har du husket at aktivere og registrere hos Microsoft? Ellers får du netop
de symptomer, du her nævner.

Jan