ScriptMenu.menu
Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-02 21:24

Efter jeg installerede Politikens store ordbog på cd-rom, ligger der en
"ScriptMenu.menu" i min mappe med dokumenter. Det er åbenbart en plug-in
på 1,1 MB. Er det den, der gør, at jeg nu har en script-menu i
menulinien? I så fald synes jeg, den ligger i en mærkelig mappe.

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-10-02 22:38

> [...]
> på 1,1 MB. Er det den, der gør, at jeg nu har en script-menu i
> menulinien? I så fald synes jeg, den ligger i en mærkelig mappe.

Det er muligvis den. Der ligger i forvejen en i AppleScript mappen i
programmappen. Jeg vil umiddelbart tro at den som ligger i systemet er
af nyere dato. Den fylder i hverttfald ikke så meget.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-02 23:54

> Det er muligvis den. Der ligger i forvejen en i AppleScript mappen i
> programmappen. Jeg vil umiddelbart tro at den som ligger i systemet er
> af nyere dato. Den fylder i hverttfald ikke så meget.

Jeg kan nu ikke finde andre. Burde den ikke ligge et andet sted?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-10-02 05:50

> Jeg kan nu ikke finde andre. Burde den ikke ligge et andet sted?

Ikke i følge Apple, hvis du har Jaguaren!

<http://www.apple.com/applescript/script_menu/>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-10-02 11:03

> Ikke i følge Apple, hvis du har Jaguaren!
>
> <http://www.apple.com/applescript/script_menu/>

Orv, vil det sige, at min Mac OS X 10.1.5 er ved at transmogriffe til en
Jaguar helt af sig selv?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-10-02 11:15

> Orv, vil det sige, at min Mac OS X 10.1.5 er ved at transmogriffe til en
> Jaguar helt af sig selv?

Det er måske aktieudbytte

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-10-02 12:00

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Det er måske aktieudbytte

HA! Mine Apple-aktier er vist det, der på engelsk hedder "the laughing
stock". Ja, det gælder faktisk alle aktier. Det er en hel vittighed
herhjemme, når tv-avisen hver aften slutter med at meddele, at aktierne
tog et dyk på verdens fondsbørser i dag.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 16-10-02 12:31

> Orv, vil det sige, at min Mac OS X 10.1.5 er ved at transmogriffe til en
> Jaguar helt af sig selv?

Nej scriptmenu har eksisteret længe. Før Jaguaren skulle du selv knokle
den ned på din Mac.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-10-02 21:56

> Nej scriptmenu har eksisteret længe. Før Jaguaren skulle du selv knokle
> den ned på din Mac.

Den må være fulgt med Politikens Store Ordbog.
--
Henrik Münster
Esbjerg