Telmore, kan ikke logge på.
Fra : Lars Raaby

Dato : 13-10-02 20:55

Der står på siden: Logger på, vent venligst.... ja og det har jeg gjort
i 10 min. Hvor lang tid skal jeg vente?
Jeg bruger OE 6.01 XP PRO DK
McAfee virus scanner + firewall

Lars Raaby

Fra : ClauZen

Dato : 13-10-02 21:19

Jeg har ingen problemer med at logge på. Det er garanteret din firewall
derlaver balade..

/Claus

Fra : Bent Eriksen

Dato : 13-10-02 21:21

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> Der står på siden: Logger på, vent venligst.... ja og det har jeg gjort
> [...]

Prøv at genstarte din PC og log ind på Telmore igen!
Jeg har lige prøvet at logge ind ved Telmore og der er
ingen problemer for mit vedkommende.

/Bent

Fra : Mikael

Dato : 14-10-02 15:27

det er nok din firewall der står til at lave noget script blocking.. hvilken
firewall er det..?

mvh mikael

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-10-02 16:33

Mikael skrev i et tidliger indlæg:

> det er nok din firewall der står til at lave noget script blocking..
> hvilken firewall er det..?
>
> mvh mikael

Det er McAfee

Lars Raaby

Fra : Mikael

Dato : 14-10-02 19:45

> Det er McAfee

har du prøvet at lukke helt ned for både den og dit antivirus, og så
prøve..?
du har ikke noget pop-up banner blocker eller andet sjovt kørende..?

mvh mikael

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-10-02 07:20

> har du prøvet at lukke helt ned for både den og dit antivirus, og så
> prøve..?
> du har ikke noget pop-up banner blocker eller andet sjovt kørende..?

Det hjalp at slå det hele fra. Nu skal jeg så bare prøve at finde fejlen
ved at slå det til igen. Selfølgelig et program af gangen.

Lars Raaby

Fra : Mikael

Dato : 15-10-02 16:23

> Det hjalp at slå det hele fra. Nu skal jeg så bare prøve at finde fejlen
> ved at slå det til igen. Selfølgelig et program af gangen.

sådanne programmer kører tit noget scriptblocking eller nægter sider adgang
til cookies og ligende på ens pc, derfor er det tit at sådanne sider
fejler.. det sker også ofte med homebanking, webmail osv.. men det er da
også rart med den sikkerhed normalt, bare ikke når de sider man egentligt
skal bruge ikke virker.. :)
mvh mikael brixen