2002...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-10-02 19:36

- I ved, MC-Revy-ting - er nu også på hjemmesiden.

MvH
Aragorn_dk

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Asger Steffensen

Dato : 14-10-02 17:23

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> - I ved, MC-Revy-ting - er nu også på hjemmesiden.

Figurerer denne posting mon på listen over "De 10 mest effektive måder at få
en webserver til at gå ned på"

Asger
ZX-10

Fra : Steen Schmidt

Dato : 14-10-02 18:31

> - I ved, MC-Revy-ting - er nu også på hjemmesiden.

Der er da vist lidt galt med et par af billederne

Mvh
Steen

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 15-10-02 09:00

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> - I ved, MC-Revy-ting - er nu også på hjemmesiden.

Genialt ! stor tak for det !

meeen følgende filer er "forkerte":

Suzuki AN 650 Burgman.jpg
Suzuki AN 400 Burgman.jpg
Sherco 2,5.jpg
Yamaha XP 500 T-Max.jpg

vil du pleaze fixe det ?
--
Regards
Henrik H. Jensen, CDM A/S

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-02 09:52

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
>
> Genialt ! stor tak for det !
>
> meeen følgende filer er "forkerte":
>
> Suzuki AN 650 Burgman.jpg
> Suzuki AN 400 Burgman.jpg
> Sherco 2,5.jpg
> Yamaha XP 500 T-Max.jpg
>
> vil du pleaze fixe det ?
> --
> Regards
> Henrik H. Jensen, CDM A/S
> Klampenborgvej 50, 2930 Klampenborg, Denmark
> Homepage: http://www.cdm.dk
> Phone: +45 7027 1927, Fax: +45 7027 1928

A' ka' da prøv'...

MvH Aragorn_dk

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 15-10-02 11:17

> A' ka' da prøv'...
Jeg ved ikke om du allerede har fixet det - eller om det var en fejl fra min
side, men under alle omstændigheder er de nu korrekte.

hvis det er dig der har fixet det: så 1000 tak, hvis det var min pc der
havde lavet kage så 1000 gange undskyld ulejligheden

--
Henrik, ThunderCat

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-02 11:47

> [...]
>
> hvis det er dig der har fixet det: så 1000 tak, hvis det var min pc der
> havde lavet kage så 1000 gange undskyld ulejligheden

Hej Henrik.

Jeg har ikke lavet noget som helst, da filerne så okay ud herhjemme - så det
må ha' været din pc der rodede lidt i det.

MvH

Aragorn_dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-10-02 15:07

> - I ved, MC-Revy-ting - er nu også på hjemmesiden.

Hayabusa og GSX600F mangler - linkene er der, men billederne findes ikke.

Mange tak for resten - jeg har MC Revyen 2002, men det er fedt at have dem
på PC'en også. Jeg havde ikke selv kunnet tage mig sammen til at scanne dem

Mvh
Steen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-02 15:28

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> på PC'en også. Jeg havde ikke selv kunnet tage mig sammen til at scanne

Hej Steen.

Hmm - jeg kan da se både Haya'en og GSX-600F'eren fino her - meeen det kan
godt skyldes dl-tiden på billederne - prøv refresh et par gange - evt. tøm
din IE eller hvad-du-nu-bruger-af browser for gl. cookies og temporary
internet files ud og prøv igen. Det kikser også nogle gange for mig her når
jeg vil se billederne online for at tjekke at alt er okay - jeg har fået at
vide at det hænger sammen med trafikken på siden.

Prøv dig frem er desværre det eneste råd jeg kan give dig lige nu, da det
hele ser ud til at virke fint her. Ellers send mig en mail hvis det stadig
driller, så kigger jeg på det igen.
Bortset fra det er jeg da glad for at høre at du kan bruge det. (- det, der
virker, altså! )

MvH Aragorn_dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-10-02 17:07

> [...]
at
> vide at det hænger sammen med trafikken på siden.

Hmm, prøv lige at lure her:

Linket til Suzuki GS500E ser sådan ud (og virker fint):
http://www.bmwmc.dk/images/MC-Revyen/2002/Suzuki%20GS%20500%20E.jpg

Linket til Suzuki GSX1300R Hayabusa ser sådan ud:
http://www.bmwmc.dk/images/MC-Revyen/2002/Suzuki%20GSX%201300%20R%20Hayabusa
..jpg

Hvis jeg klikker på linket bliver jeg ført til en forkert side, da der herpå
skulle have været et billede med titlen "Nansensgade, København". Dette
billede findes dog heller ikke, men skulle have ligget på
http://www.bmwmc.dk/images/MC-Revyen/2002/images/Nansensgade.jpg. Det er
samme historie med Suzuki GSX600F. Ét eller andet er der da galt.

Mvh
Steen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-02 17:20

-snip-

> [...]
> http://www.bmwmc.dk/images/MC-Revyen/2002/images/Nansensgade.jpg. Det er
> samme historie med Suzuki GSX600F. Ét eller andet er der da galt.

==============

Hej igen Steen.

Jeg har prøvet at klikke på begge links efter at have vappet de gl. cookies
ud på min pc, og jeg har stadig ingen problemer med at se begge billeder.
Gad vide hvad fa**** der sker?
Det sidste link du skrev, skal ligge i foto.htm-filen, da det er
startsiden...nu fatter jeg ikke en meter!
Det er godt nok lidt af et problem at jeg ikke kan se at siden laver fejl -
det hele kører fint her hos mig, men jeg tjekker da lige de relevante links
efter en ekstra gang, bare for en sikkerheds skyld.

Hvilket får mig til at undre mig om der er andre der har problemer med at se
de nævnte billeder?
Tilbagemeldinger modtages med tak.

MvH
Aragorn_dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-10-02 17:36

> Gad vide hvad fa**** der sker?

Hmm, nu prøvede jeg selvfølgelig igen, og nu virker begge links!

Ja, det lyder da ikke ret mærkeligt jo Måske det var tidspunktet? Det
virker for mig nu i hvert fald...

Tak for billederne så

Mvh
Steen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-02 18:29

-snip-

Hej igen.

Tjah nu har jeg tjekket en seriøs serie links grundigt efter i sømmene, og
der er ikke noget galt her, så det må være det som Henrik nævner i sit
indlæg tidligere:

"Det er i din ende at noget går galt - jeg skal dog nok lige nævne at jeg

samme problemer som dig med nogle andre cykler. Altså man ser forkerte
billeder - jeg tror at det skyldes at serveren er meget belastet, og derfor
af en eller anden grund for sendt dig det forkerte billede. Når du så prøver
at hente billedet igen, så læses det fra din cache (og der ligger det
forkerte). Prøv at tøm din cache, genstart maskinen osv osv indtil det
rigtige billede dukker op.

Regards
Henrik, Thundercat"

-----

MvH Aragorn_dk

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 15-10-02 17:26

> Linket til Suzuki GSX1300R Hayabusa ser sådan ud:

http://www.bmwmc.dk/images/MC-Revyen/2002/Suzuki%20GSX%201300%20R%20Hayabusa
..jpg

....og virker fint herfra - jeg ser et fint billede af en IMHO grim mc

Det er i din ende at noget går galt - jeg skal dog nok lige nævne at jeg så

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-10-02 23:09

> [...]

derfor
> af en eller anden grund for sendt dig det forkerte billede.

Dette problem ligger vel ikke i min ende?

> Når du så prøver
> at hente billedet igen, så læses det fra din cache (og der ligger det
> forkerte). Prøv at tøm din cache, genstart maskinen osv osv indtil det
> rigtige billede dukker op.

Hvilket det gjorde i andet forsøg. Serveren må da under ingen omstændigheder
sende forkerte filer afsted, men det er vist helt OT her

Mvh
Steen