HJÆLP Børne træf
Fra : villy rap torp

Dato : 13-10-02 19:00

der søges en campingplads på sjælland hvor vi måske kunne afholde børnetræf
der vil komme ca. 400-800 personer
børnegruppen håber at der nogle camping pladser der melder sig

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-10-02 20:26

> der søges en campingplads på sjælland hvor vi måske kunne afholde
børnetræf
> der vil komme ca. 400-800 personer
> børnegruppen håber at der nogle camping pladser der melder sig

Det vill nok hjælpe lidt hvis de vidste hvornår på året det skulle foregå og
lidt hvilke ting, område osv. der var brug for eks. indedørs, skal der
overnattes.

du kan jo prøve DCU de har flere pladser

Hilsen Jørgen

Fra : villy rap torp

Dato : 14-10-02 18:24

jeg ønsker bare at få nogle at få nogle kontakter fra nogle der kunne have
plads til så mange personer det er på sjælland i år

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-10-02 19:30

"villy rap torp" <villy.rap@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ønsker bare at få nogle at få nogle kontakter fra nogle der
kunne have
> plads til så mange personer det er på sjælland i år

Der er jo nok ikke mange campingpladser der vil kunne huse 400-800
personer selv om de er børn, men hvad med at prøve at undersøge om det
kan lade sig gøre nogle af de mange steder hvor der hver sommer bliver
afholdt kræmmermarked.

Og så lige et PS:
Vil du ikke godt læse og følge disse gode råd om svarteknik:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering i rette forum!

Fra : Sune

Dato : 14-10-02 21:19

"villy rap torp" <villy.rap@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]

Hvad med Roskilde ved fjorden ? Det var da helt godt sidst.
Knejten og jeg var med dengang.

mvh Sune

Fra : villy rap torp

Dato : 15-10-02 15:14

det er jo altid godt at have noget a vælge i mellem ikke sandt

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-10-02 18:21

> det er jo altid godt at have noget a vælge i mellem ikke sandt
> "Sune" <nomorespam@nospam.com> skrev i en meddelelse

Nu har jeg med vilje ikke klippet i ovenstående.

Kan du se hvor svært det er både at finde og se hvad du har skrevet,
samt at finde ud af hvad du egentlig svarer på sådan helt præcis?

Kan du ud af dette se, hvorfor langt det største flertal mener at det
er mest fornuftigt og mest hensigtsmæssig at svare under det man
svarer på, og at klippe alt det væk der ikke er nødvendigt for at se
præcist hvad der svares på.

Læs og brug venligst disse gode råd og svar- og citatteknik:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : villy rap torp

Dato : 15-10-02 21:34

HVAD ER DIT PROBLEM
HVIS DU IKKE HAR ANDET AT LAVE'
KØB DIG ET ANDER AND BLAD

ER DET TIL AT FORSTÅ

Fra : PHK

Dato : 16-10-02 06:05

> HVAD ER DIT PROBLEM
> HVIS DU IKKE HAR ANDET AT LAVE'
> KØB DIG ET ANDER AND BLAD

Kunne du ikke prøve at få en voksen til at hjælpe dig med at få arrangeret
et børnetræf?

Vi voksne her i gruppen vil gerne hjælpe men vi hjælper kun tilpassede børn.

--
_
|_|

Fra : Klaus Kolle

Dato : 16-10-02 09:11

On Tue, 15 Oct 2002 22:33:53 +0200, "villy rap torp"
<villy.rap@tdcasdl.dk> wrote:

>HVAD ER DIT PROBLEM
>HVIS DU IKKE HAR ANDET AT LAVE'
>KØB DIG ET ANDER AND BLAD
>
>ER DET TIL AT FORSTÅ

Jeg læser - men poster ikke meget - i denne gruppe, men et sådan
opførsel får normal mig til en eneste lille handling - PLOINK siger
det når en sådan hensynsløs afsender lander i mit kill filter. Det vil
for udenforstående sige at alt hvad denne afsender skriver ikke bliver
vist hos mig - endsige downloaded.

Lad være med at modtage og dermed svar sådanne netfumlere, så føler de
sig vel efterhånden ensomme i forummet og find andre steder at udøve
deres respektløse adfærd.

Mod tåber kæmper selv guder forgæves!

Klaus Kolle

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-10-02 22:14

villy rap torp" <villy.rap@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse

> HVAD ER DIT PROBLEM
> HVIS DU IKKE HAR ANDET AT LAVE'
> KØB DIG ET ANDER AND BLAD
>
> ER DET TIL AT FORSTÅ

Den skarpe tone fra mig, skyldes ene og alene at du ser stort og flot
på venlige vejledninger, som der er givet utallige af i denne gruppe,
samt at du på en venlig vejledning svarer så flabet og uforskammet!

Det er uforskammet at råbe (skrive med store bogstaver), - og jeg gav
dig en pæn og høflig vejledning og viste dig tydeligt hvorfor!

Der er flere gange gjort opmærksom på dette problem på en særdeles
sober, venlig og hensynsfuld måde, - men du føler dig åbenbart
berettiget til at skide stort og flot på hvad der er gældende praksis.
Og du er garanteret også den type der sidder og brækker dig i suppen
på en restaurant, spytter på gulvet i S-toget, og bøvser når du står i
kø ved kassen i et supermarked.

Konklusion: Du opfører og ter dig ganske enkelt for dum, og det er
netop din type der er med til at ødelægge ellers godt fungerende
grupper.

Når du engang får tør ble på, så kan det være du kan opføre dig
ordentligt.

XFUT: dk.admin.netikette
(svar på dette indlæg vil kun blive vist i dk.admin.netikette)