K:billigt haglgevær
Fra : Allan Nielsen

Dato : 13-10-02 18:27

Jeg er ved at være træt af at låne mig til haglgevær hver gang jeg skal på
jagt, derfor søger jeg et billigt gevær o/u el. ss det er nærmest lige
gyldigt. Kaliber 12 /70.
pris max 2000,-
jeg ved godt det ikke er meget, men jeg forventer ikke et gevær med
graveringer eller noget smart, bare et funktionelt stykke værktøj til
allround jagt.
helst kbh/sjælland
mvh
Allan Nielsen

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 14-10-02 13:26

Hej Allan
Det skulle ikke været noget problem. Lokalaviserne og Den blå avis ,samt Den
blå avis net udgave, har masser af haglvåben til den pris
http://www.dba.dk//asp/soegning/rubrikvalg.asp
med jæger hilsen
Flemming Aagaard

Fra : Allan Nielsen

Dato : 16-10-02 09:32

"Flemming Aagaard" <flemmingaa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
Den
> blå avis net udgave, har masser af haglvåben til den pris

Hej Flemming
Min Lokalavis er Nørrebro Avisen, og jeg har ikke lagt mæke til salg af
våben i den
Jeg har kigget i den blå avis netudgave og næsten alle våbenen befinder sig
i Jylland, hvilket er alt for langt væk.
tak for hjælpen alligevel!
mvh
Allan

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 16-10-02 19:57

Hej Allan
Undskyld, jeg bor i Skælskør med fasaner og rådyr omkring mig , så jeg
glemte at man selvfølgelig sagtens kan bo i storbyen og være jæger.
Hvis du har mulighed for at køre lidt rundt, så er det måske værd at se på
jagtvåben i nogle af de større jagt forretninger i provincen. F.eks.
Ringsted-Næstved-Slagelse eller Køge . Blot for at nævne nogle gode
forretninger med fine ting. Du vil her kunne finde et brugt våben til ca.
3000.-kr
Du vil sikkert kunne læse lokalaviser på dit bibliotek. F.eks. Sjællands
tidende og Næstved Tidende lørdags udgaver her er der tit våben til salg.
Måske har dit bibliotek ugeaviserne fra samme område.
Jeg har p.t. været på Den Blå Avis netudgave. der er et gevær til 2500 i
kastrup og et Danarms gevær i Hellerup til 2000.-kr. det lyder som et godt
tilbud.
med venlig hilsen

Fra : Allan Nielsen

Dato : 17-10-02 02:53

Hej Flemming
Problemet er løst, jeg har købt et nyt baikal hos en våbenforhandler her i
byen.
Jeg havde forresen set det Danarms gevær og overvejdede det også, men når
jeg nu kunne få et nyt, så hoppede jeg altså på det.
Man kan sige meget om Baikalen...smukt er det ikke men jeg tror jeg har fået
hvad jeg søgte, og umiddelbart ligger det godt til mig.
tak for din indsats
Allan

Fra : Gaarde

Dato : 18-10-02 10:34

Hej Allan

Tillykke med dit nye gevær.
Jeg købte selv en Baikal for mange år siden, og det skulle lige være mit
begyndergevær som jeg kun skulle have et par år. Nu mange år senere har jeg
det stadig og er utroligt glad for det - netop fordi det ligger perfekt til
mig, og jeg føler jeg har har en utrolig træfsikkerhed med det, så hvorfor
så skifte. Man kan vel ikke sige det er smukt, men det er vel også
sekundært.

Mvh
Mogens

Fra : Karsten

Dato : 18-10-02 16:00

ja
Helt bestemt , Baikal er et solidt og robust våben , jeg er ved at slide
godt på nr 2

--
Karsten Abrahamsen

Fra : Mickey

Dato : 19-10-02 10:51

Hej der, købte også selv en Baikal for 12 år siden, sådan bare for en start....starten holder endnu da dette gevær fungerer
utroligt godt....et godt køb til billige penge...

Fra : Allan Nielsen

Dato : 19-10-02 11:47

Tak skal i have det er godt nok opbakning der vil noget, er der nogen
speciel grund til at i ikke foreslog et nyt Baikal i starten af tråden, hvor
jeg spurgte efter et billigt haglgevær?
mvh
Allan

Fra : Mickey

Dato : 19-10-02 15:43

Nææhh, men det var vel fokuseringen på "brugt våben"
Knæk & Bræk

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 19-10-02 21:01

Hej Allan
Ja da, du skrev max 2000.-kr

Fra : Allan Nielsen

Dato : 21-10-02 20:30

Ja for den, det gjorde jeg også, det var så min fejl!
mvh
Allan