Samsung
Fra : Brizz

Dato : 13-10-02 16:10

Hejsa.
Er gået og blevet lidt småforelsket i den nye(ere) samsung et eller andet
100 med farveskærm og det hele.
Hvordan er deres telefoner rent holdbarheds mæssigt?
Går de i stykker? har de skavanker som er dårligere end så mange andre
producenters. for ingen er jo fejlfri. Har ALTID haft Nokia men forandrig er
jeg ikke bange for. Sms bruger jeg ikke noget særligt af. ville det være en
telefon for mig?
Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-10-02 16:36

Hej

har lige selv fået en samsung shg-t100, har altid været inkaneret nokia fan,
men blev lidt træt af deres fejl og mangler, prøvede en overgang ericsson.
Men synes deres menuer var for langsomme.
Samsung, kan jeg kun sige godt om, holder godt - er hurtig i menuerne og kan
alt det jeg skal bruge, de har en utrolig god lydkvalitet - der er et enkelt
minus deres batterier er meget ringe, men der følger et ekstra batteri med,
som er 1 cd. tykkere end det "originale" og her er det oppe på samme tider
som nokia.
Plus der er datakabel, headsæt og alt muligt med som standard - fed telefon,
kan helt klart anbefales (samsung er det største mobiltelefon firma i mellem
og fjern østen)

hilsen

en X-nokia bruger

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 13-10-02 19:39

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i melding
> [...]
er
> jeg ikke bange for. Sms bruger jeg ikke noget særligt af. ville det være

Viser til Anders Sørensens svar.

Samsung er et merke i sterk fremgang. Når det gjelder kvaliteten, bør de som
er vant med Nokia slett ikke bekymre seg. Samsungtelefonene er av meget god
kvalitet.

Telefonene har dessverre elendige batteritider, men det vil nok bli bedre.
De har heller ikke utskiftbare deksler. GPRS har også vært mangelvare, men
på de nye modellene kommer dette.

Samsung lanserer for tiden mange interessante modeller, som blant annet har
meget gode display, og virkelig det man kan kalle polyfoniske ringetoner.
Nokia 3510 og 7210/6610 kan bare gå og legge seg, når det gjelder
ringetoner. Telefonene ser også stilige ut. At de leveres med en del
ekstrautstyr, er også positivt. Et headset og en datakabel er jo meget
nyttig, og ekstra gledelig å finne levert sammen med telefonen.

Sjekk ut modellene N620 (uten GPRS og kalender) T100 (uten GPRS) og S100.
Det kommer flere!!

Du kan også se tester på www.xonio.de og ikke minst en rikt illustrert av
S100 test på http://www.mobile-review.com/review-en.shtml

Pa samme link finner du en utførlig test av Motorolas T720. Ta den også med
i betraktingene.

Lykke til!

Mvh

Thorolv Valentinsen