David Hogan
Fra : Olsen

Dato : 13-10-02 16:24

Har nogen af jer været til DavidHogan møde i Ringkøbing idag ?

Hvordan foregik det og hvad skete der af mirakler ?

Fra : Larsen

Dato : 16-10-02 22:27

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen af jer været til DavidHogan møde i Ringkøbing idag ?
>
> Hvordan foregik det og hvad skete der af mirakler ?

Ja, jeg var dernede i Mandags, men så ikke noget af alt det de proklamerede,
måske var jeg bare uheldigt. Men jeg må sige jeg har oplevet en bedre og
mere kraftfuld forkyndelse i Pinsevækkelsen med flere mirakler end der var i
Ringkøbing.

Så hvad er nyt ???

Erik L

Fra : Olsen

Dato : 16-10-02 22:43

"Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere kraftfuld forkyndelse i Pinsevækkelsen med flere mirakler end der var

Jeg var der også i mandags, og det bedste var sku' musikken som
var rigtig god og perfekt "tilrettelagt og mixet" til de forskellige indslag
mv.
Men det med de besvimer til sidst, som om de rammes af guds kraft
minder mig lidt om panik inden lukktid...

Iøvrigt er der noget om det i genudsendelsen af 19-direkte i morgen.