Er det muligt at slette enkelte "komponent~
Fra : Svend Emil

Dato : 13-10-02 15:27

Jeg kører Microsoft Ofiice 2000 Professional, så er dét på plads!

Er det muligt at slette et enkelt "komponent" fra denna pakke, da jeg nu for
eksempel ikke har i sinde at bruge Outlook, da jeg har det helt fint med
Outlook Exptress ! ??

Og en anden ting. Da jeg havde installeret pakken, lagde der sig en fil i
Start-mappen, som hedder Office 2000. Er dette noget som nødvendigvis
behøver at starte op sammen med min computeren, eller kan den sagtens
slettes??

Det var vist alt herfra.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-10-02 16:35

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev:

>Er det muligt at slette et enkelt "komponent" fra denna pakke, da jeg nu for
>eksempel ikke har i sinde at bruge Outlook, da jeg har det helt fint med
>Outlook Exptress ! ??

Bogstaveligt "slette"? Du kan in- og afstallere præcis de komponenter,
du ønsker, f.eks. Outlook. Kør installationsprocessen og vælg
brugertilpasset eller custom eller hvad det nu hedder.

> [...]
>Start-mappen, som hedder Office 2000. Er dette noget som nødvendigvis
>behøver at starte op sammen med min computeren, eller kan den sagtens

Lad være med at slette den! Flyt den til en anden mappe og se det an!
Jeg finder den ikke nødvendig og har flyttet den. Office-ting starter
vist lidt langsommere op så, men det er ikke vigtigt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Svend Emil

Dato : 13-10-02 17:08

> Bogstaveligt "slette"? Du kan in- og afstallere præcis de komponenter,
> du ønsker, f.eks. Outlook. Kør installationsprocessen og vælg
> brugertilpasset eller custom eller hvad det nu hedder.

JA, det var lige det jeg søgte, og jeg takker!

> Lad være med at slette den! Flyt den til en anden mappe og se det an!
> Jeg finder den ikke nødvendig og har flyttet den. Office-ting starter
> vist lidt langsommere op så, men det er ikke vigtigt.

Jeg har haft flyttet filen nu, og genstartet, og der er ingen forskel i
opstart af programmerne, det går nærmere hurtigere end da den lå i
start-mappen !

Men hvis andre ved hvilken funktion den tjener, vil jeg blive glad for en
lille "forklaring"
--
--- Svend Emil (o: ---