Hvilket antivirus??
Fra : Martin l

Dato : 13-10-02 14:29

Jeg ville høre om der nogle der kunne sige mig hvilket antivirus program der
tar minst recurcer da min gamle maskine (166mh) skal ud til min mormor og
hun vil have et antivirus porgram i da hun ikke vil (smitte) andre
Håber på Hjælp
Mvh Martin

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 13-10-02 14:51

I denne sag... vil jeg klippe Inet/telefonledning samt fjerne Floppy drev :)

Så smidter hun ikke nogen :)

/ Thomas Nielsen @ www.tdn.dk

Fra : ram2

Dato : 13-10-02 16:03

"Thomas Nielsen" skrev d. 13-10-02 14:51 dette indlæg :
> I denne sag... vil jeg klippe Inet/telefonledning samt fjerne Floppy
drev :)

> Så smidter hun ikke nogen :)

Er det meget magtpåliggende for dig Thomas Nielsen, at være dumsmart -
Svar på Martins spørgsmål - eller skrid.

Ram2

http://www.kandu.dk/

Fra : Alex Holst

Dato : 14-10-02 07:14

ram2 <ram2.news@kandu.dk> wrote:
> Er det meget magtpåliggende for dig Thomas Nielsen, at være dumsmart -
> Svar på Martins spørgsmål - eller skrid.

Det er til tider fristende at *plonk* hele kandu.dk ..

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-10-02 07:40

Alex Holst wrote:

> Det er til tider fristende at *plonk* hele kandu.dk ..

Kun "til tider"?

--
Niels Callesøe - nørd light

Nu med mere bitter disclaimer.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-10-02 17:11

Niels Callesøe skrev:

> Kun "til tider"?

Han har jo en FAQ at tænke på, hvis kandu.dk plonkes får han vel svært
at kende niveauet på de brugere som har mest behov for den.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-10-02 21:44

On Mon, 14 Oct 2002 07:13:52 +0100, Alex Holst <a@mongers.org>
wrote:

> Det er til tider fristende at *plonk* hele kandu.dk ..

Hvis du ikke havde svaret på det, havde jeg aldrig opdaget det.

-A
--
http://www.hojmark.org/