Ocean's Eleven på DR2
Fra : Brian Petersen

Dato : 13-10-02 12:30

De prøver alt hvad de kan at skjule det, men det lykkedes ikke: Jeg har læst
det med småt!

I dag kl. 16.55 viser DR2 under sløringsoverskriften Gyldne Timer:

Ocean's Eleven (1960) med Frank Sinatra, Dean Martin og Samme Davis Jr.
(også kendt som "the rat pack"). Det er den Vegas-kupfilm, Steven Soderbergh
baserede sin mildt underholdende sag fra 2001 på.

Venligst
/bripets seer-service

Fra : kfc

Dato : 13-10-02 13:47

"Brian Petersen" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Soderbergh
> baserede sin mildt underholdende sag fra 2001 på.

heeey du dejlige menneske..

den var med Granti gået forbi mig hvis DU ike lige gjorde os alle opmærksom
på dette !!!

så 1000000000000 takker

kfc :)

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 13-10-02 13:58

"kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette> wrote in message news:gXdq9.101547$Qk5.4457112@news010.worldonline.dk...

SNIP

> heeey du dejlige menneske..
>
> den var med Granti gået forbi mig hvis DU ike lige gjorde os alle opmærksom
> på dette !!!
>
> så 1000000000000 takker

Jepper. Den skal da lige ses.

Så kan rengøringen lige vente sådan en kedelig søndag alligevel...

Anders Hyltoft

Fra : Brian Petersen

Dato : 13-10-02 20:01

Ja, jeg synes selv det var et sjovt gensyn. Spændingsopbygningen holder helt
klart ikke og filmen går først meget sent igang... med kuppet - over en time
inde i filmen. Meget er dateret, inklusive musicalindslagene, men slutningen
er fed. Sad til det sidste og troede at de ville slippe væk med pengene og
at kremeringen var et led i masterplanen, men nej... (Folkene bag 'Shooting
fish' må have set denne film!). Den nye version er klart bedre... i øvrigt
skulle der være en Ocean's 12 på vej...

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-10-02 21:31

"Brian Petersen" <kanal@klog.dk> wrote in message

> Sad til det sidste og troede at de ville slippe væk med pengene og
> at kremeringen var et led i masterplanen, men nej...

Det gad jeg så ikke at have læst!!
Spoiler advarsel havde været på sin plads!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Brian Petersen

Dato : 13-10-02 21:36

Beklager dybt. Tænkte ikke over det. Undskyld. Pardon.

Fra : Brian Petersen

Dato : 13-10-02 21:38

I øvrigt har min spoiler fadæser ikke noget med den NYE Ocean's eleven at
gøre. Det er en gennemgribende helt anden historie... på alle måder... uden
at røbe noget...

Fra : Martin Helbo

Dato : 14-10-02 16:24

> I øvrigt har min spoiler fadæser ikke noget med den NYE Ocean's eleven at
> gøre. Det er en gennemgribende helt anden historie... på alle måder...
uden
> at røbe noget...

Jeg har set den nye, og regnede med snart at se den gamle. Og efter det du
skrev kan jeg godt se at det ikke er den samme historie.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 13-10-02 21:46

"Brian Petersen" <kanal@klog.dk> skrev
>... i øvrigt skulle der være en Ocean's 12 på vej...

Hvor har du det fra?
--
vh/Torben

Fra : Brian Petersen

Dato : 13-10-02 22:36

"Torben Abilgaard" <toa@fjernmigbt.dk> wrote

> Hvor har du det fra?

Det har jeg fra en kilde som har en kilde som kilde, som citerer et "norsk
dagblad". Indrømmet, det er ret ubekræftet...

---------> http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=43504&ci=183&sp=9

Fra : thomas tomcat

Dato : 13-10-02 22:53

in article 0Ilq9.102105$Qk5.4527124@news010.worldonline.dk, Brian Petersen
at kanal@klog.dk wrote on 13/10/02 23:35:

> Det har jeg fra en kilde som har en kilde som kilde, som citerer et "norsk
> dagblad". Indrømmet, det er ret ubekræftet...

i disse tider må det vel næsten være mere på sin plads at være mistroisk,
hvis en filmfreak vidreplaprer rygter om, at der til [en rimelig succesrig
film] IKKE er planlagt en opfølger.

(PS nyeste rygte, komplet OT: Tim Burton slanted to set up Batman as
on-stage musical