XanaNews systemerror 621
Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-10-02 10:33

Dette indlæg fra Luu:
news:Xns92A1E637CDEB0luutrangeocities@192.216.136.216
fik mig til at ville tjekke XanaNews ud. Men jeg kan ikke få den til at
køre. Er der nogen, der har prøvet den?

Ved programstart for jeg en "Sytem Error - Code 621". Hvis jeg klikker
på OK, som er den eneste mulighed, kommer jeg videre. Jeg kan oprette
server, hente liste over gruppe, abonnere på grupper, hente headers, og
hente bodies. Men jeg kan ikke læse meddelelserne. Uanset hvad, står
ruden til at læse bodies og er helt tom. Jeg kan se, der sker noget,
når jeg henter bodies, og jeg kan på det lodrette rullepanel i
indholdsruden fornemme om meddelelsen er lang eller kort. Men ruden
forbliver ensfarvet hvid og tom. Er der nogen der har et bud på hvad
der er galt?

Win98, Hamster 1.3.23.191, MorVer 1.0.305, CC adsl (netkort/router)
--
Mvh.
LarsK

--