Nye produkter i LR Itnernational
Fra : Timo Jensen

Dato : 13-10-02 10:01

Jeg har lige været til møde med LR International, hvor vi fik
introduceret en række nye produkter i vore Aloe Vera serie.
Er der nogen herinde der har erfaringer med Aloe Vera de vil dele
med en "Aloe-begynder"?

Blandt produkterne kan nævnes:
Drikkegel bestående af ren Aloe Vera Gel (90%), tilsat honning
for smagsoplevelsens skyld. Produktet er velsmagende og ikke
oxideret ( klar gel/ikke brun)
1000 ml for 238,-

Tandpasta med 43% Aloe Vera Gel. Ingen slibemidler, men tilsat en
reække plejestoffer. Forebygger betændelse og paradontose.
100 ml for 43,-

Aloe Vera Cream med Propolis (79% Aloe Vera). Indehlder desuden
beroligende krydderekstrakter og vitaminer. God til sårpleje,
hård hud samt tør hud.
100 ml for 149,-

Aloe Vera Emergency spray med 83% Aloe Vera Gel. Indeholder
desuden kydderurtessenser. virker beroligende på huden. Ved
forbrændeinger anbefales sprayen, efter "brændstedet" er afkølet
som sædvanlig.
500 ml for 186,-

Aloe Vera Thermo Lotion med 45% Aloe Vera. Intensiv
varmebehandling af ømme muskler og led. Indeholder desuden
menthol, eukalyptus og wintergreen-oil. Styrker
blodgennemstrømningen og hjælper til hurtig afslapning og
lindring. Gos som massagelotion.
100ml for 119,-

Udover ovennævnte er der også introduceret en række andre Aloe
Vera produkter. Dette supplerer LR's hidtige sortiment bestående
af kosmetik, parfumer, gaveartikler (tasker, tørklæder, slips og
diverse andre ting), smykker og kosttilskud udover Aloe Vera.

En af de ting jeg personligt er glad for med LR, er at man kan
købe artiklerne enkeltvis. I andre firmaer ved jeg man skal
aftage colli/kasser med et antal produkter. Det gør "vi" ikke.
Og, nå ja, så ligger lageret i DK, hvilket giver hurtig
elverance.

Alle erfaringer modtages gerne, såvel hvad angår priser og
effekter og andet.

Med venlig hilsen
Timo Jensen
http://www.mlm-life.com, fordi MLM er en livsstil.

Fra : AEK

Dato : 13-10-02 10:28

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse

Klip - en masse...

Fik du lige lavet lidt gratis reklame........

/Knudsen

Fra : Timo Jensen

Dato : 13-10-02 12:45

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Fik du lige lavet lidt gratis reklame........

Det kan du mene, men hvordan skal man fortælle om nye produkter,
hvis ikke de der sælger må oplyse om dem?
Hvordan skal jeg få viden om disse produkter, hvis ikke jeg må
efterlyse den?

Timo

Fra : Elhauge

Dato : 13-10-02 13:30

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en
meddelelse

> Klip - en masse...

Timo, spørger efter erfaringer, at han samtidig er smart nok
til at sætte priser på er bare lidt reklame, hvilket vel er ok,
efter som det er MLM produkter der omtales.

Timo, jeg foreslå du efterlyser en FLP forhandler, de er jo
nærmest kun til alovera !

Mine egne erfaringer er lidt små på området, det eneste jeg
har prøvet er en drik fra FLP, som skulle give mere enagi... og
det virkede fint, bortset fra det smagte ad H...til :)

Mvh
Hans Elhauge... En fuldtids Networker !
*- Vil du mere end bare arbejde for andre ? -*
*- Så ring 29 70 28 05 -*

Fra : Rollike

Dato : 14-10-02 05:56

> Jeg har lige været til møde med LR International, hvor vi fik
> introduceret en række nye produkter i vore Aloe Vera serie.

Ihh som LR-forhandler (der ikke har forhandlet eller købt længe) er det vist
på tide at få købt lidt nye varer!!!! Især tandpastaen skal jeg have.. og
drikkegelen er da heller ikke værst!!! Umidelbart siger det mig at både pris
og aloe-indhold lader til at være helt godt! Men hvad kan man forvente.. det
er jo LR.. de plejer jo at have styr på tingene!

hmm. hvad bliver det så? 3. firma der forhandler aloe vera via MLM, her på
det danske marked?

Mange hilsner
Mette

Fra : Elhauge

Dato : 14-10-02 10:20

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> skrev i en meddelelse

> hmm. hvad bliver det så? 3. firma der forhandler aloe vera via
MLM, her på
> det danske marked?

Hvis ikke nr. 4 + evt. dem der ikke er hørt om endnu.
Der er FLP, LR og NO.. som har produkterne, men har Network24
ikke også ?

Fra : Timo Jensen

Dato : 14-10-02 20:19

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> skrev i en meddelelse
> Ihh som LR-forhandler (der ikke har forhandlet eller købt
længe) er det vist
> på tide at få købt lidt nye varer!!!!
Ja, kan du så komme i gang *S*

> Især tandpastaen skal jeg have.. og
> drikkegelen er da heller ikke værst!!!
Smager faktisk godt. Og så fremmer Aloe Vera stofskiftet.

> Umidelbart siger det mig at både pris
> og aloe-indhold lader til at være helt godt! Men hvad kan man
forvente.. det
> er jo LR.. de plejer jo at have styr på tingene!
Tjo såmænd, det menes da også at LR's produkter er de der
indeholder den største mængde Aloe Vera pr. produkt.

> hmm. hvad bliver det så? 3. firma der forhandler aloe vera via
MLM, her på
> det danske marked?
Nok noget i den stil.
(et af LR landende (husker ikke hvilket) har 10.doblet deres
omsætning fra juni til juli på kosttilskud)

Timo

Fra : Timo Jensen

Dato : 14-10-02 21:08

Jeg glemte lige at fortælle dig at du skal skynde dig at købe
Familie Journalen nr 41, 7. okt 2002 (nyt nummer kommer vist nok
tirsdag.
Der er en spændende artikel om en dreng med Cystisk Fibrose, hvor
forældrene fortæller hvad Aloe Vera har gjort for deres dreng.
Behøver jeg fortælle at familien ikke længere bruger FLP, men LR
!!!
En af de Teamledere der var med til introduktionen har familien
som kunde.

Mvh
Timo
http://www.mlm-info.dk

Fra : Rollike

Dato : 15-10-02 07:17

> Jeg glemte lige at fortælle dig at du skal skynde dig at købe
> Familie Journalen nr 41, 7. okt 2002 (nyt nummer kommer vist nok
> tirsdag.

Udkommer mandag...
Men det gør ikke noget for vi sælger dem i butikken og har sikkert et
eksemplar liggende

> [...]
> forældrene fortæller hvad Aloe Vera har gjort for deres dreng.
> Behøver jeg fortælle at familien ikke længere bruger FLP, men LR

Det lyder da interessant... opnåede de bedre resultater med LR? og hvorfor?
er nogen der ved hvor meget aloe-indhold der er i de andre frimaers
produkter? Rart at vide sådan til sammenligning

> En af de Teamledere der var med til introduktionen har familien
> som kunde.

Så kan man ment få noget godt PR!.... Jeg må indrømme at jeg ikke gør noget
ved LR mere... Men i stedet koncentrerer mig omkring mit rigtige job... Jeg
skal igang med min 5. flyning inden for 2 år... så der har ikke rigtig været
så mange faste holdepunkter

Men hvem ved nu har vi købt hus... så jeg regner da ikke med at flytte lige
foreløbig!

Mange hilsner
Mette (som lige har ringet til LR for at få hovedkatalog tilsendt.... og
bare er nødt til at smage den drik!)