Andet multimedie
bentjuul 3670
hjælp til nogle 3D modeller ?
Fra : B. Jakobsen

Dato : 13-10-02 09:29

Jeg har brug for hjælp til at få lavet 3-4 små 3d modeller der skal renders
og eksporteres som nogle meget enkle gifanimationer. Jeg er villig til at
betale et eller andet for det. Ikke så meget fordi det er til en kundes
hjemmeside og der er en ende på hvor mange penge jeg har råd til at fyre af
på det. Er der nogen der kan lave sådan noget eller kender nogen der kan ?

Kh
Bjørn Smalbro

Studio Smalbro - Denmark
Bjørn Smalbro
Voice: +45 3615 1437 - Fax +45 3615 1438
E-mail: studio@smalbro.dk
www.smalbro.dk
Professional DTP in Framemaker, Pagemaker, QuarkXPress and Ventura

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 20:39

> [...]
>på det. Er der nogen der kan lave sådan noget eller kender nogen der kan ?

Små modeller kan også være svære at lave, prøv at beskrive lidt mere.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : B. Jakobsen

Dato : 14-10-02 16:37

Hej til alle de venlige mennesker der henvendte sig efter mit indlæg.
Tak for hjælpen - jeg har nu fundet en venlig person der kunne fikse det for
mig

Kh
Bjørn