vågn nu op
Fra : ole

Dato : 13-10-02 08:24

Da jeg efterhånden har en godt brugt jagthund og er begyndt at spekulere i
at skal have en ny bestilt næste år af racen langhåret hønsehund. Men
problemet er bare at hvem kan jeg bestille en ved og er matialet godt nok
( stamtavle,ingen ulveøjne, o.s.v ). Er der eventuelt en hjemmeside hvor man
kan
gå ind og se fremtidige parringer og papirer på han / tævehunden.

m.v.h ole
fasanen@adr.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-10-02 17:13

Vågn lige op først selv, der er jo allerede svaret på dit indlægl sidste
gang. Det er nok et af de bedste steder at få svar på dine spørgsmål.

/Martin

Fra : Steen Gavnbo Nielsen

Dato : 14-10-02 00:37

det er rart at se der er nogle der læser ens svar. tak for det Martin
Nielsen. Jeg vil da gerne skrive alle klubbernes sider til De stående
jagthunde, hvis der er nogle der vil have dem. den jeg skriv sidst er ikke
den jeg helst vil henvise til og slet ikke til en der halvsover. det må man
slet ikke med sådan en hund.
med korthårs hilsen
Steen Nielsen
ps. den jeg helst vil henvise til er www.korthaarklubben.dk

Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 14-10-02 12:06

Hej igen

Var det ikke link til en Langhåret hønsehund du manglede ...Vi har selv haft
et par stykker af disse dejlige hunde og jeg forstår godt du gerne vil se
dig om efter en ny. Her er det link jeg bruger
http://www.langhaarsklubben.dk/