jagtgevær s/s 12/70
Fra : Lars H. Andersson

Dato : 13-10-02 08:30

Hej

Jeg har et jagtgevær Tysk geb.merkel ss 12/70 m. engelsk skæfte. Boringen er
1/4 og 1/2.
Bøssen kun brugt meget lidt og fremstår derfor som ny.
Har ikke gået på jagt de sidste 8 år og er stoppet som jæger..
Hvad kan kan tillade sig at forlange for sådan en ???

Med venlig hilsen

Lars A.

Fra : Peder Porse

Dato : 13-10-02 08:49

Lars H. Andersson wrote:
> [...]
> Har ikke gået på jagt de sidste 8 år og er stoppet som jæger..
> Hvad kan kan tillade sig at forlange for sådan en ???

Det kommer meget an på, hvilken af MERKELs modeller, der er tale
om...sidelås, graveringer og den slags..

Afhængig af disse ting, et sted mellem 2 og 10.000

pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 13-10-02 09:08

Hej Lars
Med eller uden ejektor??
Hvis uden ca 2000,.kr i privat handel. Med Ejektor +ca 500.-kr
i bytte hos en forhandler til andet sportsudstyr ca. 1000.-kr
p.s. mangler desværre ikke selv
Hilsen
Flemming Aagaard